PDA

View Full Version : PC Open Transport Tycoon Deluxe

AmiDelf
14th February 2006, 07:33
Alle snakker om on-line spill som koster penger. Vel :D OpenTTD har nå kommet i en ny versjon, og i tillegg utvikles det for så utrolig mange platformer. Dette er et spill som i sin tid konkurrerte med SimCity 2000. Her gjelder det å bygge alle mulige form for transport og konkurrere. Meget bra spill til å være så gammelt.

OpenTTD har gitt det gamle spillet liv, ved å gi det on-line spilling, chat, penge givning osv! Et ypperlig gratis spill for alle :)

Spillet finnes for Windows, MacOSX, MorphOS, BSD, Linux, RiscOS+++ slik at alle kan faktisk spille det :) Er ikke det fantastiskt, så vet ikke jeg ;p

http://www.openttd.org/images/screens/3.png

Så nå håper jeg at noen her vil spille det. Si i fra! Det har allerede dukket opp endel norske servere som er kjappe med nyeste versjon som kom ut 1. Februar.

Mer om openttd finner man på: www.openttd.org

Happy playing :)

--------------------------------------------------
OpenTTD 0.4.5 is now available for download
Wednesday, February 1st 2006 00:26 GMT - posted by Darkvater
A long time in the making, more than 8 months, OpenTTD 0.4.5 has finally been released. Improved multi-player, newgrf, autoreplace and countless other fixes/features have been added. Also the downloads are quite bigger than the last one as you can see because we have included 16 scenarios with the release; a result of a semi-contest on the forums. We hope you enjoy them.

Mugen
14th February 2006, 07:49
det spillet virker veldig som et tenke og planlegge spill... og siden jeg ikke er noe flink til noen av deleneO_O så tror jeg at jeg står over...
<_<

Sensei
14th February 2006, 10:34
Transport Tycoon... <3
Bringer fram minner... F&#229;r virkelig lyst til &#229; dra det fram igjen.

S&#229; n&#229; har det kommet online ogs&#229;.. M&#229; jeg se n&#230;rmere p&#229; senere idag ^^

Mugen
14th February 2006, 10:58
jeg kj&#248;pte det for 4-5 &#229;r siden av en kompis for 20 kroner.:) ... men det fant fort veien til bakerst i skapet mitt... og der har det ligget siden:plystre:

Alchemist
14th February 2006, 11:15
har spilt transport tycoon siden Windows 95 :P
(her slutta jeg sist)
http://img381.imageshack.us/img381/1425/untitledtruecolor016jr.jpg

lenge siden jeg har spilt nå, men tar det fram engang igjen når jeg kjeder meg litt.

Jampå
21st February 2006, 11:49
&#197;h, g&#248;y! M&#229; pr&#248;ves. Jeg elsker Tycoon-spillene. Har dilla p&#229; Rollercoaster Tycoon 3 for tida. X)