PDA

View Full Version : hjemmelagd naruto film

Bigbo
3rd February 2006, 15:29
denne filmen er sinnsykt bra!:wow: de slåss med skjeer i stedet for kunaier :P her er linken:

http://video.google.com/videoplay?docid=-3391623749863486078&q=naruto

de er idolene mine8D

Aimenaru
3rd February 2006, 15:57
hahahahahahahahahaha!!!!!^^^
Genialt!!
De skjeene der var noe nytt, enda bedre^^

Digoru
3rd February 2006, 16:20
... Det må prøves:lur:
Antony tar med kamera, ja? ;)

Kamashi
3rd February 2006, 16:25
OMG.... Dette sugde steinhardt
Personlig synes jeg at de burde jobbe VELDIG mye med stilen om de forventer å bli tatt seriøst, jeg laget jo t.o.m bedre filmer enn det da jeg var liten. Konseptet vil jeg gjerne prøve, men that's about it, fengende musikk, men skuffende film, likte introen da. Score 3.5/10

P.S (Burde dette stå under tegninger og fanart?)

Narutard#1
3rd February 2006, 17:14
Whey xD genialt! Spoon for the people! Så teit...Så dårlig lagd..... Så geniaaalt xDxDxD

Thamus
3rd February 2006, 22:25
Dette var ikke spesielt imponerende nei..

Hovedproblemet for meg var klippingen. Det tok evigheter. Den filmen kan miste minst 20 sekunder.

Men litt morsom idè synes jeg da.
(bare for å ikke BARE være negativ i posten min)

kaw
3rd February 2006, 22:39
så dere driver også med det... hehe.... jeg og Zyrna har henta opp en gjeng på nesodden også, men siden det bare var jeg og Zyrna som visste hva Naruto var så blir det Bruce Lee parodi, men etterhvert kommer våres videoer også hit, vi har en hjemmeside man kan laste ned filmer og sånt og seffølgelig se hvordan crewet vårt er.... så nå er nok våres to gjenger Rivaler Bigbo..., håper å se flere videoer av dere :)

greandis
4th February 2006, 03:20
Hater og si det men jeg synes ikke det var noe moro i hele tatt da....

Bigbo
5th February 2006, 14:50
kanskje jeg skal lage en film om snøninjaer :P kan dere gi meg noen forslag på åssen våpen vi kan bruke da?

Aimenaru
5th February 2006, 14:52
Kyllinglååår!!!^^

Bigbo
5th February 2006, 15:03
ja!! kyllinglår blir tøft da! skal legge hele kroppen under en plastpose i snøen og hoppe opp og begynne å slåss med kyllinglår!8D
*host* *host* skal lage filmen så fort jeg er frisk igjen

(by the way Kamashi, jeg synes dette passen inn i tegninger og fanart fordi man lager jo filmer om naruto paraodi)

Aimenaru
5th February 2006, 15:14
Gøyalt^^ Gleder meg til å se den^.^

Bare så du vet, så vet jeg hvor mye arbeid det ligger i bare 3 minutter! På barneskolen hadde vi filmgrupper og vi kunne bruke tre dager på å redigere!!
*Gi sjokolade i trøst*

Lykke tel^^

Kamashi
5th February 2006, 15:40
(by the way Kamashi, jeg synes dette passen inn i tegninger og fanart fordi man lager jo filmer om naruto paraodi)

Godkjent av meg ^^ Gleder meg til filmen din, den bør jo bli bra

Bigbo
5th February 2006, 15:50
hvilke narutosanger bør jeg ha i filmen min? hadde tenkt på fighting dreamers eller den nyeste sangen til naruto

Kamashi
5th February 2006, 15:56
"The Rising Fighting Spirit", uansett ^^ også kanskje "Strong and Strike" ?
Klarer vi og opprettholde et proffesjonelt nivå med denne filmen ?

Bigbo
5th February 2006, 16:16
broren min er en techno freak, så han kan sikkert filme og legge til effekter, men burde jeg ha med en introsang som kommer før alle episodene mine? hadde tenkt på å bruke "happy song"

Kamashi
5th February 2006, 16:25
"Happy song" ?

Bigbo
5th February 2006, 16:27
den er her: http://www.youtube.com/w/saskuke-happy-song%21?v=Pa28C5QsE2M&feature=Favorites&page=3&t=t&f=b

filme meg selv når jeg er glad xD

Aimenaru
5th February 2006, 19:22
Du burde ha noe mere sånn spenningmusikk, som for exs. orochimarus theme?
Kansje musikk fra andre filmer også^^

edvin
13th July 2006, 14:25
herregud så tåpelig!!! så morro x3 haha!!

Toshiyoki
13th July 2006, 15:21
Godt jeg ikke hadde en skje i min hånd da jeg så dette. da hadde nok øyeballene mine ligget på gulvet akkurat nå... Med andre ord, talentløst.

Kazuma
13th July 2006, 19:23
må si at det ikke var den beste filmen eg har sett kunne klippet litt bedre og litt sånt kanskje men filmen var jo så tåplig at filmen ble gøy på en syk måte

klarer sikkert lage badre film selv hehe <glem det eg gjør det ikke> der eg bor bli man regnet som sinnsyk fyr vis man finner på noe sånt der <er allerede sprø nok for folkene som bor der ute hihi^.^> men jaja må gå

Midori
13th July 2006, 23:21
Ble "litt" for anstrengt "morsomt" for meg. Eller kanskje dette er en form for høyerestående humor som jeg ikke klarer å oppfatte? Samme kan det være.

Jeg kan ha misforstått, men kan dette regnes som tegning, "Fanart" eller kunst overhodet? Dessuten har ikke posteren medvirket til å lage denne videoen heller, så jeg ser vel helst at denne tråden fjernes.
Ville jo tatt seg ut om hele denne seksjonen skulle fylles med andre menneskers verk. Skulle jeg lage en ny tråd for hvert eneste artige videoklipp eller fine fan-lagde tegning jeg fant på internetten, ville denne seksjonen være forumets mest aktive.

Nei, spar oss for amerikanske otaku gags og post kyllinglår videoen når den er ferdig istedenfor.

DypHal
13th July 2006, 23:55
Jeg d&#248;de inni meg i dag. Og denne videoen for&#229;rsaket 100% av det. Jeg har offisielt mistet all tillit til menneskeheten.

Narutard#1
14th July 2006, 23:57
se på dette da! http://youtube.com/watch?v=4ERTPRLboAc

Så kuuult! Jeg og venninna mi hadde tenkt å lage noe lignende, bare med Henge no Jutsu xD (det blir kanskje ikke så proft, men det blir artig ^_^)

Howl
15th July 2006, 20:20
Morsom den, men de å jo hoppe rett over gjerdet da når de har trampoline;D

Tyblazitar
18th July 2006, 23:22
Haha, jeg elsker sånne dårlige filmer. Er en spesiell sjarm med folk som ikke gidder å lage det skikkelig, men bare vil vise ideene sine for verden.

Midori
19th July 2006, 19:08
Haha, jeg elsker sånne dårlige filmer. Er en spesiell sjarm med folk som ikke gidder å lage det skikkelig, men bare vil vise ideene sine for verden.

...Men jeg synes det mister litt av sin sjarm hvis idéen kun er morsom for de med i filmen, filmingen er dårlig, etc, etc. Som f.eks hjemmesnekret Jackass med 14 åringer. Det må liksom være en god idé, noe den første filmen i posten her ikke akkurat var noe stralende godt eksempel på.
Jeg mener... Skje?
Det har ikke engang et "WTF" element over seg. Kun masse "GTFO".
Men den Ninja-teknikk videoen med han i klatrestativet var artig.

Tyblazitar
19th July 2006, 22:06
...Men jeg synes det mister litt av sin sjarm hvis idéen kun er morsom for de med i filmen, filmingen er dårlig, etc, etc. Jeg synes det er det som er morsomt. Amatøraktig filming, litt idiotiske ideer og dårlige skuespillere som tror de faktisk lager en bra film.

Midori
19th July 2006, 22:44
Jeg synes det er det som er morsomt. Amatøraktig filming, litt idiotiske ideer og dårlige skuespillere som tror de faktisk lager en bra film.

Sånn sett har du et poeng. Men det blir jo to forskjellige former for humor på sett og vis. Det at man ler av dem istedenfor "med" dem.
Jaja, enda godt folk er forskjellige mener nå jeg.

Jeg synes fortsatt denne tråden har lite/ingenting å gjøre i Fanart seksjonen å gjøre forresten. Muligens bør den flyttes til Ikke-Japansk underholdning/slettes?
Så langt har vi ikke engang fått noe inn i den som noen her på forumet har laget engang.

Zabuza
20th July 2006, 07:43
Hmm... Overtr&#248;tt og ledde ikke... Har jeg mistet min sanns for dum humor mens jeg er overtr&#248;tt? O.o

Dosu
20th July 2006, 11:10
De kunne tatt bort noen klipp som vistes noen som egentlig ikke skulle v&#230;re med. Som en vanelig gutt i vanelige kl&#230;r som pr&#248;ver &#229; komme seg vekk fra kameraet for &#229; ikke &#248;delegge, men det gikk nokk ikke :P. Det var noe som kunne blitt litt bedre da, men ellers var den morsom :P

edvin
7th August 2006, 02:42
kanskje jeg skal lage en film om snøninjaer :P kan dere gi meg noen forslag på åssen våpen vi kan bruke da?

hvis du lager dette... så må jeg være med?? if i can join.. <_<

Tito Kato
8th August 2006, 16:11

hvor skal du lage den?
hvis det er i nær heten av oslo området vill jeg være med!:P