PDA

View Full Version : GaaraHina

Mette
18th January 2006, 20:59
Ei internettvenninne av meg fyllte nylig 20, og jeg lovte henne en tegning som bursdagsgave. Hun ønsket seg en voksen Gaara og Hinata, siden hun liker den pairinga.

http://mettesart.com/naruto/gaarahina_wedding.jpg

Blei faktisk veldig fornøyd med den, brukte en del patterns på klærne da... Painter 8 og Photoshop 7 sammen med wacom 3. Linearten tegnet jeg for hånd og scanna inn.

Narutard#1
18th January 2006, 21:21
Kjempefint tegna!! ^^

Though Hinata belongs to Naruto... <_< (i min forskrudde hjerne et sted)^^

Keep up the good work! Du har seriøse skills!! xD

Shikaru
18th January 2006, 21:31
Den var veldig fin ja :D
Syns det var no litt rart med hodeformen rundt haka. litt småskeiv kanskje.
Også kunne henda til Gaara vært litt større, så han får litt mer mandige armer.
Han er tross alt voksen der.

Men jeg syns du skal være veldig stolt av tegningen ^_^ siden den var utrolig kul, og fin følelse i bildet.

Digoru
18th January 2006, 22:01
finfin tegning ^_^
f&#248;rste tegningen jeg har sett av GaaraxHinata ;D
Hinata fikk litt rart ansiktsutrykk, men veldig fin tegning ^^

Aimenaru
18th January 2006, 22:38
Den var utrolig fin!! Du er jo kjempeflink!! (tegn hinata+naruto!!);)

Behenrik
19th January 2006, 00:20
Fantastisk bra :)

Synes kanskje gaara ikke ser like voksen ut som Hinata, men det er jo bare en bagatell. Nydelig tegning!

Toby Christ
19th January 2006, 00:49
Tusen og en natt!

Jeg ville nok trengt det for å kunne bare forstå hva for syke ferdigheter du besitter kvinne. Dette er utrolig vakkert, klærene er så perfekt tilpasset deres personligheter og kvaliteter at dette definerer både Gaara og Hinata på en ny måte. Hussar, sidkjolen til Gaara er utrolig bra tegnet; og hvordan har du fått til den skinnende effekten?

Håret er nok en gang preget at rik farge og fyldig volum, hvordan gjør du dette? Steg for steg ellers forstår jeg ikke...

Utrolig bra bakgrunn, det skaper riktig stemning. Himmelen fikk meg til å tenke tilbake til Morrowind, like ved krateret for House Dagoth og House Dwemer; dette er utrolig inspirerende! Bravissimo! Dakapo! ^^

btw, nice signatur-stil. Løkke ftw!

FoxFenris
19th January 2006, 02:00
Kawaii!! ^^ <3 I luv it<3 (spørre om lov til å bruke som bakgrunns bilde)

CatchyAnime
19th January 2006, 02:23
Wow! Sugoi! Hun du lagde den til må være skikkelig glad nå^^