PDA

View Full Version : I call him Zolon ^^

wildex999
13th January 2006, 21:43
Se hva dere har gjort nå :P Det er så mange fine tegninger her nå, så jeg MÅ bare komme og poste en av mine stygge tegninger for og ødelegge litt her ^^

Uansett, denne laget jeg faktisk i en Kunst og håndverks time på skolen. Jeg er veldig dårlig til og tegne, så dere kommer til og finne MANGE feil.
http://animeamanga.com/Zolon.PNG

Jeg har ikke rpøvd og skygelegge enda, men jeg skal kansje ta den i photoshop og fargelegge og skygelegge senere.

Håper på KONSTRUKTIV kritikk, jeg har lyst til og bli bedre til og tegne ^^

*Går og gjømmer seg i "gjømmekroken" igjen*

Shikaru
13th January 2006, 22:17
Ser egentlig ut som det er en stor bjelle med et hode på toppen O_o
No offence.

Prøv å få inn litt mer former. tegn for eksempel en running til hvert av hovedleddene i kroppen, tegn selve kroppen, og ta klær over der igjen.

wildex999
13th January 2006, 22:18
Skal prøve ^^ Ser ut som en bjelle ja, skal egentlig være en slags kappe eller frakk :P

Onizuka89
15th January 2006, 14:34
Vel jeg er ikke så utrolig god til å forklare ting så jeg får prøve så godt jeg kan å si hva du burde prøve å forbedre.
først budre du prøve å forandre litt i formen på anisktet på prøve å legge inn slik at man ser en hals eller har en slags krage rund halsen
Og der munnen er burde du prøve ø lage en strek som går litt utover og deretter innover også tar du og etter du har kommet litt innover innover kan du tegne en strek som går utover igjen men den skal ikke gå lengre ut en overleppa (med mindre du vil at han skal ha et dumt underbitt) og lage litt form føre du kommer til haka så det blir noe som ligner litt på dette (bare bedre) http://img255.imageshack.us/img255/103/lips7ry.png

baka*stardust*
15th January 2006, 20:18
Den var jo faktisk ganske søt da tross dens mange mangler.
Litt naiv på en måte^^
Og ja.. hihi.. den ligner på en bjelle!

Aimenaru
15th January 2006, 21:06
Tja... ser litt ut som om han stikker sverdet inn i.... Men men. Hvis du trenger noen råd, så med ansikter ( den lettteste måten) er at du lager først en runding, kansje eggformet med det smale punktet ned, og så tegner du en strek på midten, og flere streker ( vannrette) for der du vil ha øynene og munn, nese o.s.v. Etter dette kan du fingjøre litt og viske ut litt og sånt. Men nå kan du sette på øyne og munn og sånt. HUSK: ikke tegn for hardt!!!! Og gjerne prøv dette flere ganger, så vil du bli bedre!:):ja:

Narutard#1
16th January 2006, 00:54
Han så litt anonym ut, men jeg likte den terningen han har på sverdet xD nøkkelring på katana'n^^ genialt^^

Ichisake
16th January 2006, 23:57
Zolon.... nesten som Zoro i One Piece. Don't diss the real stuff!!

Nei det så jo egentlig ikke så værst ut (viss jeg prøver stikker nok art-crew av >_< ). *hint hint* Det ser ut som fletten spidder hodet *hint hint*

wildex999
11th January 2007, 21:50
Hei, sorry for at jeg bringer opp dette emnet igjen, har jo g&#229;tt ett &#229;r siden denne n&#229; =P

Vilel bare takke for kommentarene, jeg glemte p&#229; en eller annen m&#229;te denne siden, fant dne igjen n&#229;r jeg s&#248;kte litt p&#229; google =)

Jeg har desverre nesten ikke pr&#248;vd og tegne noe etter denne desverre =/
Skolen har tatt livet av alt som heter fritid, og vi har ikke noe kunst og h&#229;ndverk i elektro timene p&#229; den nye skolen min x3

Jeg tenkte faktisk Zoro n&#229;r jeg tegnet denne, derfor, Zolon x3 Ventet nesten p&#229; at noen skulle gjenkjenne det =P

Vel, uansett, takker for kommentarer, n&#229; kan dette emnet d&#248; ut igjen ^^
(Ren samvittighet)