PDA

View Full Version : Lunchtimers (fra kl 08.00 - 18.00)

Skybert
12th January 2006, 22:23
www.lunchtimers.com

et sted jeg henger ofte for tiden i lunch pauser og ellers jeg ikke har noe annet å gjøre. Det er en side med en scratchpad på. Der du kan tegne på en oppslagstavle sammen med andre.

Nå har det seg slik at fra kl 08.00 - 18.00 er japanere og koreanere på. Og de er sprø. Kjempeflinke manga (hentai) wannabe artister logger på og briefer tengeskills og har det skikkelig stas. Det er verdt å sjekke ut.

De fleste bruker en tablet pc eller en sånn spesiell scratchpad til pc'n. Noen bruker macro også (sånne l33te noobs som meg). Du bruker stort sett musa til å tegne.

Det gøy, men veldig trist når USA folk logger på og begynner å klusse og tegne dårlige pikker i hytt og gæver. Litt synd, men fortsatt morsomt :) Det er vært et forsøk!

Shikaru
12th January 2006, 23:59
var der litt nå.
Mange drittsekker ja :(

god natt

Narutard#1
13th January 2006, 01:03
Dæven, så mange perverse folk der xD (hvor morsomt er det å tegne en manns kjønnsorgan gang på gang på gang på gang...? <_<)

madcow
13th January 2006, 01:19
Dæven, så mange perverse folk der xD (hvor morsomt er det å tegne en manns kjønnsorgan gang på gang på gang på gang...? <_<)

minner meg veldig om å sitte med DS'en til p33r og leke med tegne saken på den med Sortulv.... eeee gawd teh penix-ness.

Shikaru
13th January 2006, 07:02
minner meg veldig om å sitte med DS'en til p33r og leke med tegne saken på den med Sortulv.... eeee gawd teh penix-ness.

AHAHA! Nå fikk du meg i godt humør på morran :P
Jeg fikk et par som sa "wow awsome" og sånt til tegningene mine \o/

Antony
13th January 2006, 08:32

Hmmmm, merkelig at du sier det. Jeg og Maxwell sitter uten for Outland, så kommer det en fyr og spør om vi vil tegne peniser i Pictochat. Det var ikke p33r. :P

Joda, helt grei tegnepad det der. Litt mange pervs etter min mening.

kaw
16th January 2006, 19:58
det var bare loka side... hehe!