PDA

View Full Version : Litt groteske saker

Alak
12th January 2006, 19:45
Vel, laget disse på skolen her om dagen :3.

http://home.no/alak06/2006/01.06/wallsofhell.jpg

http://home.no/alak06/2006/01.06/push.jpg

Jaja, finnes ikke noe annet fornuftig og gjøre på skolen nå om dagen nesten ^^;. Og bare slik at dere vet det, er det et kulehull i pannen til kvinnen. Hun sover ikke :p.

Aznakh
12th January 2006, 19:47
Syke syke gutt:P

De var meget bra tegnet, og jeg elsker motivene!

Har ingenting å kritisere for uten at armen til damen ble veldig lang, og hånden ble stor, men DAMN det var bra tegnet!

*se opp til*

Michelle
12th January 2006, 23:44
ooooh. digga hodeskallene. men en ting som du burde skikke litt på. armer. de ser litt anderledes ut enn de jeg ser hver dag. og en albuen.

Narutard#1
13th January 2006, 01:06
Mean!! :O zattso naisu! Dette var kjempebra! Den siste tegninga var litt trist...

Mulm
13th January 2006, 13:48
Veldig stilige! Du har ikke tenkt til å ta vare på 'walls of hell' til et større prosjekt? Tror de hadde passet veldig bra i et..oversiktsbilde over helvete ellerno :P Kan være noe å tenke på i de VIRKELIG kjedelige timene. Som nevnt er det et par lange armer i bilde 2, men det var veldig rent og pent ellers. :)

Alak
13th January 2006, 21:54
Mulm: Jah, det var forsåvidt akkurat dette jeg tenkte på og gjøre ^^. Hadde vært stilig med en hel A4 side fylt med inngangen til helvete (som tegningen egentlig representerer) med litt.. stiligere motiver.

Til alle andre: Jeg vet at hendene ble store, ser det veldig godt nå, men jeg synes det blir så vrient når jeg tegner hender at jeg vaneligvis lager de for store. Ellers takk ^^.

Holder forøverig på med en Saksofonist som en "gave". Blir halvveis.. XD.

Aimenaru
16th January 2006, 18:50
"snufs" Foe noen alvorlige bilder.. den siste var trist.. :( Men du har en veldig god bilde-effekt på den første! Man følte liksom at man var der!!:)

Narutard#1
17th January 2006, 01:46
Enig med Naim; du har virkelig stemning i bildene dine!

Alak
17th January 2006, 19:34
yay, ny tegning.. Laget denne etter "bestilling" av en venn.

Det er en mann som spiller på en.. umm.. rar saxofon. I stedet for klaffer har den, som fløyten, hull. Liker designet ^^.

http://www.deviantart.com/view/27815369/

Håper dere tar dere en titt :3.

Narutard#1
17th January 2006, 19:43
Genialt! Likte hvordan saxofonen liksom så litt gammel og medtatt ut^^ Det passet veldig bra med stemningen;) *thumbs up 4 u*

Rounin
17th January 2006, 21:27
Wow, den var søt... Så ut som den mannen samtidig hadde et rikere liv enn de som designet den bygningen han sto foran ;)

Alak
17th January 2006, 22:27
Hah, så sant XD. Er jo en grei kontrast, så den fungerte jo.

Skal variere litt på bygninger neste gang jeg lager de (håper jeg).

Aznakh
18th January 2006, 06:40
Så flink du er! :ja:
Liker stilen din meget godt! Liker også at du orker å legge til detaljer slik som alle murstenene på bygningen.

Aimenaru
18th January 2006, 14:52
Naiiiizuuu!:) Jeg liker bildene dine!(gode stemning)!;) gode kontraster i bildene dine!