PDA

View Full Version : Gomen...

Narutard#1
5th January 2006, 16:12
Dette er en litt trist tegning... Jeg lagde den for ei god stund siden, men nå har jeg endelig tatt meg tid til å fargelegge den... Skyggene i håret ser litt fucka ut, men jeg tør ikke å ordne på det før jeg finner en måte som ikke ødelegger tegninga helt;) Hva syns dere?

----------------------------------------------------------------------

Ok, Gomen Edited Version:D
ble det bedre eller verre?:lur:

http://www.deviantart.com/deviation/27507952/

Chouji
5th January 2006, 17:12
den var kjempe fin^^

Narutard#1
5th January 2006, 17:18
Tusen takk^^

Imbefalath
5th January 2006, 17:43
I feel like saying a three-letter word.. But I won't.

ciliee
5th January 2006, 21:14
...har hun skåret seg? eller har hun bare en ekstra tunge stikkende ut av armen? O_o

..jeg vil nå kunne påstå at blod ikke kommer i klaser - som regel.. det renner mer.. det ser bare ikke ekte ut.. that's all I have to say..

..men øvelse gjør mester ^^ som det så "fint" heter..

Aimenaru
5th January 2006, 21:41
I like it!!!

Kamashi
5th January 2006, 21:47
Har lagt inn en kommentar på Devianart.
Men i bunn og grunn likte jeg tegningen.

Narutard#1
6th January 2006, 15:48
Thanks for the comments^^

(Hun har egentlig skåret seg, men jeg har egentlig ikke tegnet så mange blod- tegninger... 'Jeg prøvde å få det til å se ut som om hun fossblør, derfor ser det ut som det er i klaser;) )

Mr.Mag
6th January 2006, 15:57
Vell, denne tegningen kan bli kjempepen (litt rart og si det på den måten =/) men det blodet bør du jobbe med. Det er ganske lett og finne en tutorial til hvordan man tegner blod (photoshop i allefall) og prøv og forestill deg hva som hadde skjedd viss man skjærer av pulsåra. Blodet pulserer ut av arma i stede for og renne ut..Men good work!

Narutard#1
6th January 2006, 16:17
Takk:)
men det er viktig å vite at når man skjærer rett over pulsåra er blodet for det første lysere i fargen, tynnere og det pulserer ut. (læreren vår lærte oss det i naturfagtimen...) hvis man ikke har truffet pulsåra "rett" så er blodet tykkere og mørkere i fargen...(det er det som har skjedd med jenta)

kaw
7th January 2006, 17:06
Det var bra tegning! gå inn på artpad.art.com og tegn så kan vi se hvordan du tegner de fine tegningene dine! ;)

Bleach Klumpen
7th January 2006, 22:01
Godt gjort. Egentlig bedre enn hva jeg klarer, du.

:D Fine hånddetaljer og fargelegging. Jeg sier 4+.

Sharingan
7th January 2006, 23:03
Keep up the good work

Mulm
7th January 2006, 23:41
Tegningen var bra den, men den har litt å gå på når det gjelder fargelegginga. Personlig vil jeg anbefale å leke litt med brushes og layer modes, å sette brush mode-ting til color burn eller linear burn med brush med lav opacity og flow, det kan kanskje til dels løse blodproblemet ditt. Øvelse gjør mester, keep it up!

DypHal
8th January 2006, 16:41
I feel like saying a three-letter word.. But I won't.
HvilkEt ord Mener mOderatoren?

Litt deprimerende spør du meg <.<

Narutard#1
8th January 2006, 20:27
Godt gjort. Egentlig bedre enn hva jeg klarer, du.

:D Fine hånddetaljer og fargelegging. Jeg sier 4+.
Takk:) 4+ av hva?:riight:

Tegningen var bra den, men den har litt å gå på når det gjelder fargelegginga. Personlig vil jeg anbefale å leke litt med brushes og layer modes, å sette brush mode-ting til color burn eller linear burn med brush med lav opacity og flow, det kan kanskje til dels løse blodproblemet ditt. Øvelse gjør mester, keep it up!
Jeg skal prøve det! Tusen takk for tipset:wow: Jeg håper og tror jeg vil få bruk for det^^