PDA

View Full Version : Khal of the Elfen Woods

Narutard#1
2nd January 2006, 15:18
Min figur, Khal of the Elfen Woods. Laget denne tegningen på en request fra storebrodern^^ (Han fant på navnet:))

http://www.deviantart.com/deviation/27154010/

Shikaru
2nd January 2006, 15:50
Har tre ting å si:
Anatomi, anatomi, og anatomi.

Når du ser det på "lang" avstand ( altså før du forstørrer den ) så var den fin syntes nå jeg.
Likte litt skyggene, selv om de skyggene bak ikke så helt "ekte" ut på en måte.
Ta et bilde av deg sjøl ( om du får til ) på måten du står slik.
Se nøye på alle ledd og slikt.
Er lettere å se hvordan det blir med en "modell forran" seg.
---------

Nå? det var vel bedre enn å bare få en kommentar som det står: "DEN VAR KUL!!" :P

Narutard#1
2nd January 2006, 15:57
Heh, Jeg hadde en modell... Men han forsvant. <_< Så jeg gjorde det beste ut av det^^:riight:

Shikaru
2nd January 2006, 16:14
Heh, Jeg hadde en modell... Men han forsvant. <_< Så jeg gjorde det beste ut av det^^:riight:

You need to stop locking your modells in the closet -_-

Narutard#1
2nd January 2006, 16:23
You need to stop locking your modells in the closet -_-
:riight: *The closet? I don't know what you're talking about...

Who have you been talking to...:O

Toby Christ
2nd January 2006, 17:19
Har tre ting å si:
Anatomi, anatomi, og anatomi.

Når du ser det på "lang" avstand ( altså før du forstørrer den ) så var den fin syntes nå jeg.
Likte litt skyggene, selv om de skyggene bak ikke så helt "ekte" ut på en måte.
Ta et bilde av deg sjøl ( om du får til ) på måten du står slik.
Se nøye på alle ledd og slikt.
Er lettere å se hvordan det blir med en "modell forran" seg.
---------

Nå? det var vel bedre enn å bare få en kommentar som det står: "DEN VAR KUL!!" :P

Det han sa, og en ting til; det skrives ikke "elfen woods", det blir "elven woods". Bare en liten bagatell, men grammatikk er kjekt å kunne.

Jeg liker skyggene også, skjønt det jeg virkelig lurer på er om vi kan få litt mer nyttig informasjon om denne alven...fanfiction kanskje?

Narutard#1
2nd January 2006, 17:32
Det han sa, og en ting til; det skrives ikke "elfen woods", det blir "elven woods". Bare en liten bagatell, men grammatikk er kjekt å kunne.

Jeg liker skyggene også, skjønt det jeg virkelig lurer på er om vi kan få litt mer nyttig informasjon om denne alven...fanfiction kanskje?
Eheheh...:flau: Elven, ikke elfen... Skal prøve å huske det^^

Angående FanFic har jeg tenkt litt på det;) Litt mere info kan jo være greit:)Noen forslag til handling?:)

Rounin
2nd January 2006, 18:43
Elven og elfen er begge former som er i bruk. Eller syntes jeg tegningen var riktig fin, om det har noe &#229; si.

Narutard#1
2nd January 2006, 19:03
Takk takk^^

Michelle
2nd January 2006, 21:58
titt titt.

ok. anatomi er en ting, en viktig ting, grammatikk en annen, en mindre viktig en, men s&#229; er det skyggeleggingen. tenk deg at det er bare et bestemt sted lyset kommer ifra, slik at skyggene faller p&#229; omtrent samme vis, det gj&#248;r det mye mer realistisk og gir massevis av dybde.
f.eks. kunne du legge til litt mer skygge langs the edge av kappen?

ellers m&#229; jeg bare si at du fikk til ansiktet veldig bra!^^
veldig bra uttrykk :)

Narutard#1
2nd January 2006, 22:12
Takk takk:) Jeg hadde broren min som modell til ansiktsutrykket(I omtrent 4 sekunder:P) Skyggelegging er definitivt noe jeg må øve meg på;) Takk for tipset^^

kaw
3rd January 2006, 18:03
Khal of the Elfen Woods, det var bra tegning Narutard#1 :D, jeg vet ikke mer hva jeg skal si jeg!

Narutard#1
3rd January 2006, 18:12
Tuusen takk8D

Naruto's_Alucinor
21st January 2006, 02:10
Min figur, Khal of the Elfen Woods. Laget denne tegningen på en request fra storebrodern^^ (Han fant på navnet:))

http://www.deviantart.com/deviation/27154010/
Utrolig hvor mange tegninger jeg har sett 'fødselen' til... *stolt* 8D
Men veeeldig bra :) En venninnes POV, mn fortsatt et POV! :)
Synes ikke anotomien var no' feil med, jeg. Er ikke ekspert på slikt, men synes den var bra 8D

Narutard#1
21st January 2006, 02:13
aww, tusen takk^^

Aimenaru
22nd January 2006, 17:35
Hehehe! Jeg var med deg da du lagde den! Jepp, han var der bare i ca. 3 sekunder:)

Narutard#1
22nd January 2006, 18:07
høhø... Du tegnet drage husker jeg ^_^ Hvor ble det av den btw? <_<

Aimenaru
22nd January 2006, 21:03
Kastet i s&#248;pla.. ble ikke helt bra.. Men skal lage nye!;)
Noen ideer til posituren? :):)