PDA

View Full Version : dypt og kunstneriskt.. n greier

Michelle
1st January 2006, 02:44
jeg vet jeg vet, ingen fotographier, men likevel, hva syns folk om den http://img418.imageshack.us/img418/8567/47gu.th.jpg (http://img418.imageshack.us/my.php?image=47gu.jpg) her a? den fikk jeg som bursdagsgavekort :lur: personlig ble jeg litt lei meg..

SoulSeth
1st January 2006, 12:53
Den var vel grei den, meget kunstnerisk, jeg likte den iallefall. Men å sette et slikt bilde på et burdagskort kan sikkert virke litt snålt.

Robin91
1st January 2006, 14:38
jeg vet ikke hvorfor, men jeg fikk en skikkelig rar følelse i magen da jeg så den....

Toby Christ
1st January 2006, 17:11
Formene på linjene, vinklingen og fargene gjør det bildet deprimerende.
Jeg liker det, men det gjorde meg ikke særlig trist akkurat...det var det du ønsket å høre?

Tajshin
1st January 2006, 17:27
Jeg vil nå si at det var et litt sært kort å gi, muligens ikke om du er en meget kunstnerisk person.

Shikaru
1st January 2006, 18:04
jeg vet ikke hvorfor, men jeg fikk en skikkelig rar følelse i magen da jeg så den....

Har du prøvd å gå på do i det siste?

On Topic: joda.. helt grei den, men no bursdagskort syns jeg ikke den passa til.

Michelle
1st January 2006, 18:41
det er det samme som skjer som når gutter prøver seg på å gi smykker til julegave. *frysning*
joa. whoho! du blir atten! ergo får du et fagert kort med et nedslitt piano tastatur-ting. og tro meg. det kortet ble ikke kjøpt for kødd. tanten min hevder at den hadde en indre stemme som ville call out to henne, og hun sa at det lå et budskap i kortet. yeah right. budskap: i hope you die and rot in hell just like the piano did!

Akikaze
1st January 2006, 22:10
det er det samme som skjer som når gutter prøver seg på å gi smykker til julegave. *frysning*
joa. whoho! du blir atten! ergo får du et fagert kort med et nedslitt piano tastatur-ting. og tro meg. det kortet ble ikke kjøpt for kødd. tanten min hevder at den hadde en indre stemme som ville call out to henne, og hun sa at det lå et budskap i kortet. yeah right. budskap: i hope you die and rot in hell just like the piano did!

Hehe^^

Syns det var et nydelig, men svært melankolsk bilde. Selve motivet lå fint i bildet, men pianoet, som tydeligvis for lengst har sagt adjø til sin storhetstid, gir meg liksom ikke den helt store "hurra du er atten, første dag i resten av ditt liv o.s.v" følelsen.. Kanskje ikke det beste valget til en attenårsdag nei.

Kannskje grunnen til at din tante uttalte seg så kryptisk var at hun faktisk ikke hadde peiling på hva kortet betydde for henne heller :)

Toby Christ
1st January 2006, 22:17

Kanskje morbide ønsker om fullfyllelse av kunsten er selve essensen og grunnlaget for dadaisme?

Uansett, du bør takke alle de mennesker som gir deg det du tror er ubrukelige ting. Grunnen er at jo mere du kan akseptere og jo mer du kan respektere, dess mer kan du prøve å forstå noe. Et eksempel er Jesus' tilhenger-gruppen på skolen min, de ga det nye testamentet(revisert) som julegave på siste skoledag før jula nå; hva enn jeg skulle med en forkortet (*kremt* subjektiv) bibel som dette ante jeg ikke. Nå kan jeg se en fordel med den, for først idet det er søppel for meg forstår jeg at det var noe mer på gang. Den fyller et lite gap i bokhyllen hvor jeg har en overgang fra videoer til bøker; siden bøkene er såpass slitte så er det utmerket å ha en tynn glatt plastbundet bok som fyller gapet.

Det kan sies en ting om ubrukelige ting: "Du tenker ikke hardt nok".

Akikaze
1st January 2006, 22:37
Kanskje morbide ønsker om fullfyllelse av kunsten er selve essensen og grunnlaget for dadaisme?

Uansett, du bør takke alle de mennesker som gir deg det du tror er ubrukelige ting. Grunnen er at jo mere du kan akseptere og jo mer du kan respektere, dess mer kan du prøve å forstå noe. Et eksempel er Jesus' tilhenger-gruppen på skolen min, de ga det nye testamentet(revisert) som julegave på siste skoledag før jula nå; hva enn jeg skulle med en forkortet (*kremt* subjektiv) bibel som dette ante jeg ikke. Nå kan jeg se en fordel med den, for først idet det er søppel for meg forstår jeg at det var noe mer på gang. Den fyller et lite gap i bokhyllen hvor jeg har en overgang fra videoer til bøker; siden bøkene er såpass slitte så er det utmerket å ha en tynn glatt plastbundet bok som fyller gapet.

Det kan sies en ting om ubrukelige ting: "Du tenker ikke hardt nok".

Aha! Ungomsbibel julegaven! Mystisk nok forsøkte noen å dele ut en til meg også på min skole..

Kanskje kortet er ment som en beroliger midt i all den myndighetsrelaterte lykkerusen? Slik at du kan se på fotografiet og tenke "livet er ikke bare ballonger og fest". Men likevel. Litt kjip påminnelse på bursdagen sin.

Jampå
1st January 2006, 22:58
Bildet var pent, ga en litt følelse av svunnen fortid... noe som er et litt deprimerende budskap å komme med på bursdagskort ja, haha!

"Hei og hå, nå har enda et år av den tilmålte tiden som er livet ditt passert" eller noe i den duren. Yay. X)

Iph
2nd January 2006, 00:18
bildet er fint og kunstnerisk og gir en litt trist følelse.

Harleqin
2nd January 2006, 00:21
jeg tenker egentlig bare "ingenting varer evig", ikke noe å gi som bursdagskort med andre ord. :3

Digoru
2nd January 2006, 01:07
Bildet: GENIALT =D
Bursdagskort: nei

baka*stardust*
2nd January 2006, 01:32
Bildet var kjempefint men trist.
Føles ut som om tanten din vil at du skal forstå at alle råtner og at snart er det din tur og at ingen slipper unna. Tonene i sjelen blir falskere etterhvert og blabla... Isåfall så hadde det jo vært en mening om det og jeg hadde blitt lei meg hvis jeg fikk det som bursdagskort. Det hadde fått meg til å tenke at om ikke lenge så er det jeg som skal være pianoet.

ciliee
2nd January 2006, 01:33
Egentlig er bildet jævlig fett...
det egner seg bare ikke som noe bursdagskort..