PDA

View Full Version : jeg trode den skule bli dårlig men den ble jo bra til slut

Ayra
28th December 2005, 02:14
som titelen sier,
jeg sat oppe og tegna lit på pcen og bare tegna noe dorlig men så plutselig ble det jo bra alika vell - woot? :O

vell her er den, http://artpad.art.com/?is6ofz1hzsgs den er ganske lang så jeg anbefaler å sete opp farta på den..

komentarer er altid velkomene ;)

Shikaru
28th December 2005, 02:30
"Den blei jo bra alika vell - woot"
Den var egentlig ikke så bra som du skal ha det til..
Anatomien på den første var som blåbær.
Fargene var ikke akkuratt mye fint å se på, men det er kanskje en grunn til at du "viska" den ut.

Den andre som var det egentlig en running med litt kanter på. Du rusha den ihvertfall.
"w00t" bra var den ikke, men det er en start.

Kamashi
28th December 2005, 13:20
Synes du er litt hard i kirtikken Shikaru. Tenk på at dette er tegnet med hjelp av en datamus. Synes det var en festlig slutt på det hele. Dersom du vil har kritikk Så var det jo som sagt en del anatomifeil, er ikke noe særlig god på dem jeg heller, men men, En runding med kanter på var vel litt brutalt sagt, du kunne kanskje ha gitt fjeset noen mer tydelige kurver f.eks.

FaithLesZ
28th December 2005, 13:36
Synes egentlig den første tegningen var bra (før fargene ble tatt på ;))
Jeg har vel ikke så mye peiling på tegning, men jeg likte egentlig helheten i bildet.
Warning: Dette er ikke en eksperts mening :D

Antony
28th December 2005, 15:48
Han hadde den lengste venstre armen jeg noen gang har sett :P
Fargene ødela hele tegningen.
Helt okey.

Ayra
29th December 2005, 15:52
noja er enig med kritiken på det "første" bildet, den gikk rett til /h etter fargene kom på og vanstre armen va alt for lang...
den andre tegningen var ret å slet får å ha noe å gjøre på ;) og at den fik en del kanter er jo noe man kan regne med når man tegner med en datamus og ikke er så veldig konsentrert =P

n@ruto-kun
29th December 2005, 21:09
aww, jeg syns ikke den ble så dårlig jeg :D syns den ble bra.. tegner du mye?

Narutard#1
31st December 2005, 17:23
Det må skills til for å lage så bra på data! Etter det jeg har sett fra før er du kjempeflink til å lage data tegninger! ;)
Begge tegningene dine var geniale, det eneste jeg kan si om den første var at fargen i ansiktet kanskje kunne ha vært litt anderledes;) Men uansett, dritbra til å være laget på data!:D:D:)

Ayra
31st December 2005, 19:59
aww, jeg syns ikke den ble så dårlig jeg :D syns den ble bra.. tegner du mye?

jeg tegner ofte ja, når jeg ikke sitter på pcen og spiller og ikke har lekser å gjøre (og helst når jeg ikke har besøk ^^)
------------------------------------
tusen takk narutotard =) hygelig at du OG andre likte den ;)

kaw
31st December 2005, 20:42
jeg synes den før du ødelaget var kul jeg, sånn Simpsons... hehe...

Mint-Chan
6th January 2006, 22:05
wow :3 jeg er imponert.. jeg suger til artpad.. hehe.. menne det er fordi jeg er venstrehendt og har musen på høyre hånden.. dumme resten av familien som ikke er "handicappet"
grrrr.

Aimenaru
7th January 2006, 20:51
wow :3 jeg er imponert.. jeg suger til artpad.. hehe.. menne det er fordi jeg er venstrehendt og har musen på høyre hånden.. dumme resten av familien som ikke er "handicappet"
grrrr.
Det er ingenting galt med å være venstrehendt, selv om det blir litt vanskelig med mus... Men det finnes mus for venstrehendte!!;) Dessuten. Jeg synest at tegninga var fin! Spesielt ansiktet til den første tegninga før du la på farge.

Ayra
8th January 2006, 18:07
ja dumme farge ;\
alt jeg lager blir ødelagt his jeg legger på farge .... ^^

Narutard#1
8th January 2006, 20:32
ja dumme farge ;\
alt jeg lager blir ødelagt his jeg legger på farge .... ^^
Neida! Der tar du grundig feil! Jeg har et tips til deg: det er alltid lurt å ha svake farger først, så ser du hva som trenger mer farge. Og du ser også lettere hvor skyggene bør ligge og slikt:)

Ayra
9th January 2006, 13:40
hmmm det kan jeg jo altids prøve... ^^