PDA

View Full Version : Introduksjon Hei hei !

Torino
19th January 2015, 20:26
Jeg er en 17 år gammel jente fra Kristiansand som ELSKER alt som handler om Japan.
Jeg elsker alt fra Anime og Manga til Vocaloid og Utaite.
Jeg ble med siden jeg ikke har noen venner med samme interesse her jeg bor, hehe
Jeg absolutt elsker anime som handler om sport, men liker også alt fra shoujo til shounen. Når det gjelder manga så går jeg for det meste for Shoujo (for nå). Er svak for søte romanser haha!
Jeg er veldig glad i å løpe, og gjør det mye på fritiden tross for at jeg har to sykdommer, Diabetes type 1 og Hashimoto.
Håper å få noen gode venner her og kose meg masse ^-^

Hvis du lurer (sånn helt tilfeldig), så har jeg en miniliste for å vise mine favoritter av forskjellige ting:

Top Anime (IKKE i rekkefølge):
Kuroko No Basket
Haikyuu!!
Magi
Shingeki No Kyojin
Tokyo Ghoul
Free! (Ikke døm xD)
Gekkan Shoujo Nozaki-kun

Top manga (IKKE i rekkefølge):
Taiyou No Ie
Orange
Usotsuki Lily
Sukitte i na yo
Tonari no Kaibutsu-kun
Horimiya

Favoritt Vocaloid: Gumi

Favoritt Utaite (IKKE i rekkefølge):
Soraru
Mafumafu
Urata
Kanseru
Aho No Sakata
Kradness
Chishio
Nqrse
GigaP
Bun
Itou Kashitarou
Madotsuki@

Anime er en stor del av livet mitt, og gir meg glede i hverdagen. Håper å få noen venner som jeg kan prate med non-stop om disse interessene mine c: !

Skurd
5th June 2015, 17:31
Vet ikke om du snubler innom forumet engang lenger, men om du gjør så Hei på deg. Drar du på conventions? Jeg vet hvor vanskelig det er å finne folk i som har samme lidenskap for anime. Jeg elsker også anime, men har vel nesten ikke sett noen ting av det du nevner på. Jeg foretrekker action og rom/coms.

Håper du drar på desucon i år og får mange nye venner !