PDA

View Full Version : Multiplattform Gta v

kakashi-san
15th September 2014, 16:01
Er vel egentlig på sin plass å få en egen tråd for dette spillet.

Til informasjon blir GTA V lansert på PC januar neste år.

Så er det noen som spiller dette, eller venter dere til PC-versjonen kommer?

Kan nevne at jeg spiller GTA V selv, men har ikke fullført story mode enda, men har brukt en god del timer på Online og har kommet meg opp til level 105 (om ikke høyere) og er stolt av det :3 Blitt mye den siste tiden, slik at jeg kunne dinge 100 og få meg Dubsta 6x6. Den er litt råtten på veigrep, men ellers god. Skal du ha en bedre bil, med plass til flere en 2, gå heller for Sandking XL med plass til 4. Du kan rett og slett kjøre ned nesten alt.

Grand Theft Auto V features three playable protagonists: Michael, Trevor and Franklin.
Michael is a retired professional bank robber, who after making a sweet deal with FIB, returned to the life of crime. Trevor is the loose cannon in this story, and is also a long time best friend of Michael's and a hothead psychopath as well. Last but certainly not least, we have Franklin, a young and grim repossession agent who has a large amount of experience behind the wheel, but no real experience with crime until he meets Michael while he was trying to hustle.