PDA

View Full Version : Feedback Hva er best?

jannzky
7th July 2014, 20:14
Jeg har hatt artstand de siste 2 åra og skal ha det igjen neste år, og som alltid har jeg for mange ideer om hva jeg vil selge.
Jeg vet jeg kommer til å selge diverse plush (mer detaljert enn i fjor babeh!) og tegneserien min, men nå er det noen par ideer som jge har lyst til å prøve, men vet ikke de har mye salgsverdi.

IDEER!!!! ::

1. Manga sko! Sko i enten coverse stil eller flat stil (hvite) med tegnede manga bilder på. Har laget et par til meg selv med bilder av Darren og Harkat fra Darren shan mangaen. Men for å selge på desucon så er det jo en del mangaer som er mer populær enn andre også er det jo også forskjellige størrelser på føttene til folk...

2. Hoodies! Enten med tema/insiprasjon av pokemon og diverse eller generelt fargerike/motsetnings hoodier. Jeg savner å lage klær!

3. Malerier! størrelse, temaer, detaljer etc. Hva vil folk ha på veggene?

4. Anime plush/dokker, laget i fleece og filt for å bli gode og myke. Har ikke broderimaskin eller stryk-print-greier, men tror nok det skal gå bra med øyne likevel. Finner alltid en måte! Men igjen, av hvem?

så hva er best? Hvilken av disse er mest interessant? Kan desverre ikke ha alt fordi selv meduim artstand er ikke så stort...
VOTE!

Katsura
10th July 2014, 13:53
Plushies er alltid populære, så tror de kommer til å selge godt. Ikke det at jeg har noen konkrete forslag her og nå, men chibi-versjoner av ting og tang får forbipasserende til å stoppe og kjøpe noe. Personlig ville jeg ha stoppet for en søt Dango (fra Clannad)

Ellers høres de skoene ut som en god ide! Når det gjelder størrelse, så varierer det hos alle. Selv har jeg 36, mens venninnene mine har 39/40, ville nok laga noen få i liten størrelse (36-37) og noen i normal størrelse (38-39) og noen større for menn (40+). Beste hadde vært å fått noen bestillinger og gå derfra egentlig

Det er mine synspunkter om hva som kan selge bra, sånn at du får noen annens mening mener jeg, men de andre forslagene dine høres ut som gode ideer, men må sees an pga pris og hvilke folk som stopper opp og kjøper

jannzky
10th July 2014, 14:47
Ja pris er viktig. Hadde tenkt en pris rundt 200 for det meste av det. Skoene er de vanskeligste å få tak i fordi jeg må nesten ha den foran meg for å vite at de er gode å ha på også, ikke bare pene å se på. Eller så skal jeg lage litt av hvert nå for å teste ut litt. Starte med en Zubat hoodie, ermeløs så klart. Åpningen på hetta blir da munnen også lager jeg noen vinger for ryggen. Og Spinarak plush er også på lista over hva jeg skal lage. Alt kommer jo an på kostnader og sånt, men rundt 200kr for sko og hoodie skulle ikke være vanskelig, maleriene kommer jo an på størrelse og detaljer så de kan jo gå fra alt 100kr til 300kr. Skal få kjøpt et øangt lerret og male deadpool familien for å teste ut det. Eneste problemet med malerier er at de tar så mye plass...