PDA

View Full Version : Anime Høstsesongen 2013

kakashi-san
1st September 2013, 18:45
Hey, det er den tiden av året allerede, der vi skal kommentere hvilken høst-series vi skal se!

Så, hva skal DU se?

http://dwimg.com/files/32366739640495352568.jpg

Så, uhm, jeg kommer til å dø etter denne sesong! Hvorfor spør du? Vel, først av alt er det jo andre delen av Ghost in the Shell Arise, som heter "Ghost Pain". Jeg er rimelig hype'd for den. I tillegg er det Little Busters!!! ~Refrain~ og Magi 2nd Season.

Så, det jeg skal se er:
-Ghost in the Shell Arise 2: Ghost Pain
-Little Busters! ~Refrain~
-Magi 2nd Season
-IS - Infinite Stratos 2
-Outbreak Company
-Daiya no A
-Meganebu
-Freezing Vibration
-Kikou Shoujo wa Kizutsukanai
-Miss Monochrome
-Kyoukai no Kanata (fordi KyoAni)
-Aoki Hagane no Arpeggio -Ars Nova-
-Coppelion

Jeg burde virkelig få sett Kuroko no Basket, siden jeg er en stor fan av Production I.G.

OVA's jeg skal se er som følger:
-FrFr! ~Free! Short movie~
-Yahari Ore no Seishun Love Come wa Machigatteiru
-Seitokai Yakuindomo
-IS - Infinite Stratos 2 - Long Vacation Edition

Filmer som skal bli sett når de kommer:
-Eiga DokiDoki! PreCure Mana Kekkon!!? Mirai ni Tsunagu Kibou no Dress
-Kaguya-hime no Monogatari

I tillegg er det jo verdt å nevne at Persona 3-filmen er på lista, så for de som er fan av serien og spillet, bør den helt sikkert bli sett.

Det er muligheter for at jeg kommer til å plukke opp flere serier etterhvert! Vi sees igjen når vintersesongen dukker opp! (Kanskje litt før)

Mikagu
3rd September 2013, 18:12
Må ikke glemme Project K 2nd season!

Heika-sama
13th September 2013, 11:13
Skal i hvert fall se Kuroko no Basket!

Så sjekker jeg nok ut:
Super Seisyun Brothers, fordi den er jousei.
Galilei Donna, fordi A-1 Pictures lager mye bra.
Yowamushi Pedal, fordi sports-anime ofte er overraskende bra, og sykling virker teit nok til å kunne bli morsomt.
Samurai Flamenco, kan være morsom.
Meganebu, ^.
Pupa, virker kanskje interessant.

Hmm
2nd November 2013, 15:44
tror dette er den beste slippen av nye serier jeg har vært med på! jeg gremmes av at jeg er nødt til å vente en hel uke mellom hver episode, og at de bare er 12 eps lange, samt mest sannsynlig aldri får noen oppfølger. men hey! slik er anime verden. it's a cruel place. Unbreakable Machine Doll ser ut til å bli noe av det beste jeg har sett! kan ikke få uttrykt hvor mye jeg liker at hovedkarakteren har handlekraft og kan prate for seg. hittil kan jeg bare komme på to til, som er innenfor samme sjanger. Sword art online og aestethics of a rogue hero.

Dr_P
5th November 2013, 22:59
Kill La Kill er bare helt rått, jeg elsker Trigger noe så helt opp i skyene!
Og når man ser hvem som startet studio trigger, så er ikke det så rart ^_^

-- Doc

kakashi-san
6th November 2013, 09:13
Jeg endte opp med å kun se Strike the Blood av "nye" serier forutenom de seriene som det er en ny sesong av. Strike the Blood av det jeg har sett så langt, virker veldig bra, og det samme kan bli sagt om Magi og Little Busters! ~Refrain~. Higurashi Outbreak var også rett og slett fantastisk. Det er Higurashi gjort riktig!