PDA

View Full Version : Outland Østbanehallen Stenger

Ukusoberu
5th July 2013, 23:35
I september vil Outland på Østbanehallen stenge, dette er fordi østbanehallen skal renoveres og gjøres om til ett mat senter. Vi synes selvfølgelig dette er kjipt, og jeg vet at jeg kommer til å savne stedet etter å ha jobbet der i så mange år.

MEN! Vi som er på Østbanehallen kommer til å flytte opp til Outland Kirkegata, og der skal vi få åpnet underetasjen og bli en to-etasjers Outland! Dette er til gjengjeld ganske awsome, og jeg håper at alle våre Østbanehallen kunder vil finne veien til Kirkegata butikken etter september.

Dette er jo i tillegg til at vi nå har åpnet ny butikk i Sandvika Storsenter, og jeg håper folk som bor i området kommer innom og ser vår nye butikk. :)

AyumiFan
6th July 2013, 09:11
http://nooooooooooooooo.com/vader.jpg
Kjipt at dere må flytte. Når jeg er på vei til å ta toget hjem etter at jeg har vært i Oslo liker jeg å dra innom hos dere og plukke med meg en ny manga eller roman å lese på reisen. Det blir ikke det samme å måtte gå omveier for å komme meg til Kirkegata :(

Heika-sama
6th July 2013, 16:01
Syns det høres flott ut med én stor butikk istedenfor to mellomstore, jeg. Blir sikkert kjempebra! :>

Varo
24th July 2013, 21:57
Så lenge ingen av dere mister jobben, er hemmelig forelsket i alle dere på outland egentlig

Ukusoberu
27th July 2013, 15:33
Foreløpig er det ingen som må gå nei, men det blir nok litt trangt om vaktene. Uansett så blir kirkegata to etasjer, og da må vi ha ekstra ansatte på jobb for å dekke begge etasjene, så det er ikke så ille.

Koselig at du er glad i oss, og vi er til gjengjeld glad i alle våre kunder. :) (Utenom Johann, men Johann vet hva han har gjort).

Ukusoberu
13th September 2013, 16:58
Vil nevne at vi er åpent på Østbanehallen ut september, men vi driver å pakker og sender alt til kirkegata.

Nå er all mangaen også sendt opp, så nå ser det ganske trist ut her. =/

Ukusoberu
21st September 2013, 14:17
Østbanehall butikken er nå stengt.