PDA

View Full Version : Selges Silent Hill samling, Seileruniform, Gamer T-skjorter, Playstation 2 og film.

stride
26th June 2013, 01:22
Tråden kan slettes.

Inepte
26th June 2013, 20:21
Er veldig interessert i soundtracksamlinga! :)

Jawsum
27th June 2013, 06:25
Er veldig interessert i Silent Hill 1 til PS, hvordan er CD'n?
Plus minnekortet til PS1 om du selger det separat fra PS2'en : )

stride
27th June 2013, 17:45
Er veldig interessert i Silent Hill 1 til PS, hvordan er CD'n?
Plus minnekortet til PS1 om du selger det separat fra PS2'en : )

Hva mener du? Den er svart på baksiden om det var det du lurte på? Tror den ble kalt black edition eller noe.
Det kan jeg vel men jeg vet ikke hvor mye jeg skal ta for det. Jeg må sjekke opp litt :)
Edit: 30 kr for minnekortet.

Jawsum
27th June 2013, 18:31
Jeg mente om CD'n er fri for riper osv ^^Litt dårlig formulert fra min side. Skal du på Desucon? : )

stride
27th June 2013, 18:41
Jeg mente om CD'n er fri for riper osv ^^Litt dårlig formulert fra min side. Skal du på Desucon? : )

Åååå sånn, beklager jeg tenkte meg ikke om. Platen er så god som ny, manualen er og inkludert. Jeg kommer alikevel til å pusse den før jeg selger den for å være helt sikker på at det ikke er noen fettflekker eller lignende :)
Ja jeg skal på desucon, så jeg kan ta den med dit om du vil slippe porto (porto har blitt svindyrt etter at reglene ble endret og smartpost konvolutter ble fjernet).

Jawsum
27th June 2013, 21:25
Herlig! Skal du være i Lillestrøm eller er du tilreisende? : ) Og ikke noe å beklage over, jeg formulerte meg sikkert litt uforståelig xD

stride
27th June 2013, 21:48
Herlig! Skal du være i Lillestrøm eller er du tilreisende? : ) Og ikke noe å beklage over, jeg formulerte meg sikkert litt uforståelig xD
Jeg er tilreisende, sover i Oslo og tar toget inn til Lillestrøm.

Jawsum
27th June 2013, 23:53
Hadde du tenkt deg tidlig i køen på lørdagen? Kunne vi ikke byttet der? ^^Tar jeg med 230kr : )

stride
28th June 2013, 00:21
Hadde du tenkt deg tidlig i køen på lørdagen? Kunne vi ikke byttet der? ^^Tar jeg med 230kr : )
Desverre drar jeg ikke tidlig til køen. Jeg pleier å møte opp en time etter det har åpnet :/ Så vi må nok finne et annet tidspunkt.

stride
9th July 2013, 02:22
En liten bump før jeg kaster tingene i helgen :) Om noen er interesert i noe før det forsvinner så bare send en PM.

AssD
9th July 2013, 06:20
En liten bump før jeg kaster tingene i helgen :) Om noen er interesert i noe før det forsvinner så bare send en PM.
Jeg tar gjerne alt som er igjen hvis du ønsker å gi bort eller selge for en veldig billig penge. Er veldig glad i Silent Hill spillene! :3

stride
9th July 2013, 08:05
Jeg tar gjerne alt som er igjen hvis du ønsker å gi bort eller selge for en veldig billig penge. Er veldig glad i Silent Hill spillene! :3

50 kr for et spill? 250 for alle? Høres det greit ut? Jeg må bare bli kvitt det så, åpen for forslag :)

ragdoll
9th July 2013, 09:07
Hvor mye skal du ha for PS2'en ? Er muligens interessert, men har begrenset med penger for tiden ;P

stride
9th July 2013, 09:34
Hvor mye skal du ha for PS2'en ? Er muligens interessert, men har begrenset med penger for tiden ;P

200?
Jeg tar egentlig bud på den så du kan komme med forslag om du vil ^^
Det eneste problemet jeg har med den er å finne ut hvordan jeg skal sende den uten at den blir ødelagt...

ragdoll
10th July 2013, 16:55
200?
Jeg tar egentlig bud på den så du kan komme med forslag om du vil ^^
Det eneste problemet jeg har med den er å finne ut hvordan jeg skal sende den uten at den blir ødelagt...

Hvor mye blir frakten på? Hva med 150 + frakt? (:
Mulig det går an å putte den i en eske med avispapir eller noe.. ?

stride
10th July 2013, 20:05
Hvor mye blir frakten på? Hva med 150 + frakt? (:
Mulig det går an å putte den i en eske med avispapir eller noe.. ?
Ifølge posten sine hjemmesider koster det 140 å sende en pakke mellom 0-10 kg :)

stride
16th July 2013, 05:07
Bump.
PS2en og Silent Hill spillene er ike holdt av mer.

AssD
17th July 2013, 09:44
Hva med 300 for PS2en + Silent Hill spillene?

stride
17th July 2013, 10:40
Høres greit ut!
Jeg sender deg en PM med kontonummer.

stride
22nd July 2013, 18:48
Heisann, nå har jeg sendt deg flere PMer men du svarer ikke. Hvis du skal ha tingene bør du svare innen onsdag.

stride
24th July 2013, 13:16
Bump.
AssD har ikke svart så da jeg regner jeg med at han har ombestemt seg. (Hvis du sender PM nå i ettertid og tingene ikke blir solgt til noen andre får du såklart kjøpe dem for tilbudet ditt.)
Tingene ligger ute for salg igjenn og jeg har satt ned prisene på alt :)