PDA

View Full Version : Spørsmål Er disse cosplayene passende for Desucon?

bamse211
8th June 2013, 21:04
Jeg har veldig lyst å cosplaye ett av disse kostymene på desucon:

Alexstrasza
http://pics2.vampirefreaks.com/N/Ny/Nyd/Nydiwia/46213258.jpg

Valeera Sanguinar
http://pics2.vampirefreaks.com/N/Ny/Nyd/Nydiwia/46213252.jpg

Men er det for visende?

Desucon er jo en åpen event for barn/ungdommer og voksne.

Jeg er 22 år gammel så for meg ville det ikke gjort noe å se disse cosplayene men begynner nå å tenke hva andre vil tro og mene.

Hvor går grensen syntes dere?

Neko-mimi
8th June 2013, 21:17
Min personlige mening er å spare disse cosplayene til et convention med høyere aldersgrense ;)

gullfisk
8th June 2013, 21:59
Hmm... Ville tro at så lenge du dekker skrittet ordentlig (du må kanskje endre kostymene litt for det), og har en ganske dekkende topp, så burde det gå bra. Men akkurat slik som det er på bildene, er det kanskje litt for lettkledd for Desucon?

Miriel
9th June 2013, 03:40
Jeg synes at så lenge du ikke viser mindre enn du ville gjort på f.eks. Badeland, eller en offentlig strand, er det ok.

Red
9th June 2013, 10:29
Valeera Sanguinar er kanskje litt mere passende enn Alexstrasza, men begge burde gå.

Chickenchief
9th June 2013, 18:15
Ser ikke noe problem med det.

Mikrofiber
9th June 2013, 22:17
Sett folk som cosplaya rikku og Tifa og folk synes det var helt greit ; ) Cosplay det du vil med god sammvittighet ^^

Villsaus
14th June 2013, 17:41
jeg ville digget å se alexstrasza iallfall :)
jeg tror ikke problemet er folkene på desu, jeg tror kanskje et eventuelt problem blir hvis du skal ha på deg kostymet utenfor desu....(på vei til eller fra, eller ute for å kjøpe mat etc) xD

Jawsum
14th June 2013, 20:14
Har sett folk i langt mindre, i grunn. Og som en her nevner, så lenge det er hva badetøy vil dekke så bryter du jo i grunn ingen regler. Go for it!

Vidrus
16th June 2013, 04:08
skal vell gå bra! :)
men Valeera Sanguinar! :) i would love to see that! :)