PDA

View Full Version : Diskusjon Overnatting i sovesalen

Wrolin
22nd May 2013, 20:15
Heyo! Jeg og 399 andre Desucon'ere' skal overnatte i sovesalen lørdag til søndag, og da tenkte jeg at det kanskje var morsomt å kjenne til noen som skal det! * 3 * ~

Spidey
22nd May 2013, 20:36
Soveplass nærmere enn det finnes ikke! Blir utrolig deilig å slippe å reise så mye.

Wrolin
23rd May 2013, 09:10
Jaa! Var i grunn det som gjorde det mulig for meg å overnatte iallefall pga. hadde blitt altfor dyrt med hotell utenom D: ~ Siden jeg klarte å få tak i VIP billett så ble jo gratis overnatting inkludert ; u ; Billig å betale 500 kr for overnatting og Desucon inngang!

Roze
23rd May 2013, 16:16
Er litt folkesky selv, men kommer nok til å befinne meg der.
Please don't bite. :link:

Forslag til aktivitet er at alle med sovepose later som de er Weedle's og Caterpie. Hurhur.

Marshmellow
23rd May 2013, 16:39
Er litt folkesky selv, men kommer nok til å befinne meg der.
Please don't bite. :link:

Forslag til aktivitet er at alle med sovepose later som de er Weedle's og Caterpie. Hurhur.

å herregud det blir som skoletur på barneskolen

Neko-mimi
23rd May 2013, 17:37
Står nå tydelig i reglene at det skal være ro inne på sovesalene, så hvor mye man får lov til å styre rundt der inne er jeg usikker på ;)
Det er jo også stengt mellom klokka 2 og 8 på dagen.

7. Sovesalen skal brukes til nettopp dette; å sove. Personer som forstyrrer ro og orden i salen vil bli vist ut av bygget.

Roze
23rd May 2013, 18:48
Haha, ja jo egentlig Marshmellow.

Men Neko-mimi har rett, vi får heller gjøre det på dagtid under connet. :todaninja: mwah!

Xarien
24th May 2013, 15:38
Jeg vet at jeg skal ha med meg oppblåsbar dobbelseng sovemadrass og sove som en stein :3

gullfisk
24th May 2013, 17:50
Håper du ikke har tenkt å bruke den alene; det blir sikkert knapt med plass...

Wrolin
24th May 2013, 18:29
Har tenkt å ta meg tilrette med god gammeldags sovepose! Eventuelt liggeunderlag også i verste fall! Gleder meg jeg da, føles litt ut som en "campingtur".. Bare et fullstappa rom med 400 stk da! Hoho, jeg skal sove rolig som er caterpie da * 3 * ~ Håhåhå. Vi må nok være still og sove ja, blir jo tungt å være på Desucon på søndag om man får minimalt med søvn!

Chickenchief
25th May 2013, 11:06
Har enda ikke falt inn at jeg kommer til å ligge i et digert klamt rom sammen med så mange fremmede. God lukt må bringes av alle mann!

Neko-mimi
25th May 2013, 16:41
Det gikk helt fint på Banzaicon, god lufting og en vask og deodorant er alt som skal til for at alle skal ha det bra.

Og hvis du vet du snorker, prøv å la være, det er veldig irriterendes for andre som ikke sovner like lett. >.<

Marshmellow
26th May 2013, 15:35
Og hvis du vet du snorker, prøv å la være, det er veldig irriterendes for andre som ikke sovner like lett. >.<

det er ikke så lett ææææææææ

Roze
26th May 2013, 15:44
Kunne noen tatt med en Jigglypuff som kan Sing? Works wonders.

Xarien
28th May 2013, 14:29
Håper du ikke har tenkt å bruke den alene; det blir sikkert knapt med plass...
Jeg skal sikkert finne noen som vil dele som ikke har tenkt på liggeunderlag :3

Wrolin
29th May 2013, 15:09
Oi jeg tenkte ikke på det at folk snorker.. Venninner har klagd på at jeg kan snakke/lage lyder når jeg sover, men håper ikke jeg gjør det i et rom med 400 stk.. Hahaha "o A o

ragsorz
30th May 2013, 19:42
Jeg skal på desucon for første gang når desucon 8 er og jeg skal også sove på sovesalen, gleder meg til å bli kjent med nye folk.

Wrolin
30th May 2013, 19:57
Woho blir nok awesome!! Første Desucon for meg også *3*

Senõr Magnus
30th May 2013, 19:57
Vel, angående snorking så får jeg vel personlig håpe at jeg ikke snakker i søvne igjen .-. Sier altfor mye rart

Tardis
30th May 2013, 21:14
får jeg vel personlig håpe at jeg ikke snakker i søvne igjen .-. Sier altfor mye rart

Jeg og >.>

Llama_Guy
31st May 2013, 18:14
Ack! Hadde gjort det hadde jeg skulle reist til Desu, "dessverre" kommer familieferie til Danmark i veien. Får kose dere, og er for så vidt interessert i å høre etterpå om det funker bra (min frykt er at det blir veldig varm og tung luft, er utrolig ubehagelig)

Marshmellow
2nd June 2013, 18:44
Hvorfor er festivalbillett 320 og overnatting 200?
Trenger man begge?

Skal ikke være der, ettersom jeg er i Barcelona og dessuten ikke liker Lillestrøm, bare lurer.

Heika-sama
2nd June 2013, 20:39
Hvorfor er festivalbillett 320 og overnatting 200?
Trenger man begge?

Skal ikke være der, ettersom jeg er i Barcelona og dessuten ikke liker Lillestrøm, bare lurer.

Står på http://desucon.no/desu8/billetter/ at "overnattingsplass kan kjøpes separat", så stemmer nok det.

JannPass
25th June 2013, 21:59
Je skulle først sove i leiligheten tel bestemor sammen med familien min, men så bestemte je meg for å overnatte på desu likevel :3 har jo VIP-billet og må jo utnytte den x3 Je kjem tel å kjenne kanskje 5 stk som skar sove på desu :3 Gleder meg! ^w^

Fedde96
26th June 2013, 02:30
Jeg skal på desu første gang :3 blir spennende :3 også overnatte! D: litt skummelt ja... :c
var heldig nok at jeg kjøpte overnattingsbiletten i tide... 2 venner av meg skulle kjøpe, men ble utsolgt med en gang...
så de for ikke kommet :C

Marshmellow
26th June 2013, 08:56
Jeg skal på desu første gang :3 blir spennende :3 også overnatte! D: litt skummelt ja... :c
var heldig nok at jeg kjøpte overnattingsbiletten i tide... 2 venner av meg skulle kjøpe, men ble utsolgt med en gang...
ville ikke akkurat sagt at det var utsolgt med en gang. De var ute for salg leeenge før de ble utsolgt.

JannPass
26th June 2013, 11:16

Huhu håper desu blir awesome :3 je var for første gang på desu i fjor og gledet meg alerede tel neste desu dagen etter at desu var ferdig x3 aww :c synd at vennen dine itte kan komme da :c