PDA

View Full Version : Spørsmål Spørsmål om oppbevaring av medbrakte saker

Roze
8th May 2013, 20:24
Som mange andre er jeg en av de som kommer reisende langveis fra for å delta på Desucon i år, og jeg lurer på om det er mulig og oppbevare bagger med medbrakt klesskift og toalettsaker o.l (alt det der osv...) så jeg slipper å drasse rundt på det under hele opplegget?

Er en god del år siden jeg var på Desucon sist, men mener å huske de oppbevarte jakker og slikt ved inngangen? Gjalt det samme bagger og lignende?

Håper ikke spørsmålet mitt viser seg å være helt bak mål. >_< Takk i forveien!

gullfisk
9th May 2013, 06:46
Sist år var det en betjent garderobe der man la klærne inn for 20 kr eller noe lignende (var ikke dyrt!), og så fikk man en lapp med et nummer. Trygg oppbevaring. Jeg antar at noe lignende skjer i år.

Roze
9th May 2013, 12:24
Det høres jo kjempe flott ut, takk så mye Gullfisk!

Miriel
9th May 2013, 23:04
Ja, det må det vel nesten være, siden det er mulighet for overnatting. Da blir det mange mennesker som kommer til å ha med seg mye ting, tror jeg. Man skal jo kanskje skifte til et annet cosplay dagen etter også.

Roze
10th May 2013, 01:44
Greit å dobbelsjekke, haha. Takk!

Roar
10th May 2013, 21:56
Hei!

Det blir oppbevaringsmuligheter på Norges Varemesse, ja :)

Wrolin
24th June 2013, 20:00
Hva vil oppbevaringsmuligheter evt. koste?? Greit å vite på forhånd slik en kan ha rett sum kontanter etc.

gullfisk
24th June 2013, 23:34
Hva vil oppbevaringsmuligheter evt. koste?? Greit å vite på forhånd slik en kan ha rett sum kontanter etc.

Antageligvis omtrent 20 kr, det var det i fjor. :mud: