PDA

View Full Version : Diverse Final Fantasy Versus 13 og Final Fantasy Lightning Returns

oOLarsOo
5th May 2013, 21:56
Er det noen her som har bestilt FF-Versus 13 og FF-Ligthing Returns?
Har dere lest noe om de spillene og kan fortelle meg i korte trekk om en av de ligner på FF XIII-2?
Har også tenkt å gi en av de til min kjæreste som er FF-Fan ...
Noen som tror det er en liten gave-ide til henne?

HelluHeadphones
6th May 2013, 16:05
Hei. Eg har diverre ikkje bestilt FF Versus 13 eller Lightning Returns, men eg kan ein god del om spela. Den som vert mest likt FFXIII-2 blir Lightning Returns, ettersom den er ein vidareføring av XIII-serien med same karakterer, historie etc. Versus 13 har ingenting med XIII-serien å gjere, bortsett frå at dei inneheld same "religion".

Versus 13 har vore utvikla i heile sju år no, og det er ikkje til å sjå noko tegn til release heilt endå. Dei planlegger ein reveal date as we speak, så hold av datoen til E3 2013. Det er ein stor sannsynlighet for at den dukker opp då. I tillegg trur eg vi må roe ned forventingane på historien og sjølve konseptet, fordi det vi har sett til no kan berre kallast skisser.
Versus blir også milesvis unna FFXIII-2, ettersom at det blir eit action rpg og mykje meir mørkare tone. Det blir også mykje mindre lineært. Lightning Returns kjem til hausten/vinteren, så eg ville heller satse på det. Versus kommer nok kanskje tidleg 2014, eller om vi er heldige til jul! :)