PDA

View Full Version : Introduksjon Hallo, hallo!

Hotaru
5th April 2013, 14:23
Hello everybody!
Jeg heter Hotaru og jeg har besluttet å skrive her fordi jeg savner manga og japansk ting for mye.
Jeg er italiensk, og jeg har flyttet hit for jobben. Jeg bodde og studert i Trondheim før, og nå er jeg i Rogaland.
Jeg håper jeg ikke er for gammel, siden jeg er 29.
Jeg er fortsatt å lære norsk, og jeg kan ikke snakke det veldig godt ... beklager!
Mine lidenskaper er: manga, cosplay (jeg tok del i mange utstillingen i Italia), gothic lolita og jrock.
Jeg håper at jeg kan møte andre mennesker her!
Takk! :flau:

Fridator
5th April 2013, 14:43
Hei og velkommen!

Morsomt at du har funnet veien hit, håper du får det fint her. Du er absolutt ikke for gammel, det er mange andre medlemmer i slutten av tyveårene her. Vi har ulike underforum der du kan diskutere det du er interessert i, så ta en runde og delta i diskusjoner eller start dine egne. Dersom du lurer på noe, er det bare å spørre meg eller noen andre her :)

gullfisk
5th April 2013, 16:23
Velkommen!
Det er ikke noe problem at du ikke snakker/skriver norsk flytende (du er ganske god), og alderen din er ikke et problem. Du finner sikkert folk her (du har allerede møtt to :p)... Og med de interessene, er det nok av delforum som burde inneholde relevante ting.

JannPass
5th April 2013, 17:03
Velkommen skar du være! :D
Alder har itte noe å si, og je synes at du prater godt norsk : D
Håper du vil ha det gøy her inne på forumet, og få mange nye venner :D

Hotaru
5th April 2013, 20:42
Mange takk!! :)
Jeg fant Desu fordi min beste venn i Trondheim pleide å fortelle meg om det, og hun er også i Torucon ehehe ;)

Katsura
5th April 2013, 21:05
Velkommen til forumet! Alder har ingenting å si, spiller ikke noen rolle om man er 11 eller 50, så lenge man har felles interesser :D
Ha det morsomt på forumet, følg reglene og bli kjent med masse nye folk i alle aldre, fasonger og versjoner :)

Milla
5th April 2013, 21:31
Velkommen :D Håper du treffer mange folk her og har det gøy