PDA

View Full Version : Introduksjon Hei (^_^)/

Changeable
20th March 2013, 09:20
Hei der, alle sammen!

Jeg tenker at det er jammen på tida jeg offisielt introduserer meg selv her. Har vært litt sånt rundt i noen dager og sjekket ting ut. Dere virker som en kjekt gjeng alle sammen her. :8D:
Jeg vet ikke hva mer jeg skal si om meg selv :blush: Bare at jeg både har lest og sett på en del manga og anime de siste tyve (eller noen sånt) år av mitt liv :flau: En stund har jeg også samlet på en del av dem, og jeg tror faktisk at en gang i tid hadde jeg den største samlingen av anime i Rogaland, men jeg vet ikke om det faktumet stemmes lenger :D
I tillegg har jeg også sett på en del asiatiske dramaer/tv serier, mest fra Kina, Taiwan, Sør-Korea og ikke minst fra Japan. ;)
En kan si at jeg holder meg jevnlig oppdatert om de siste underholdnings nyheter som kommer fra Asia. :ja:
Mine interesser varierer i både sjangre og kategorier, så jeg kan ikke si hva som er min mest favoritter. lol :allears:
Jeg vet iallfall at nå for tida så er jeg veldig interessert i en usedvanlig tokusatsu serie som kalles 'Garo'. Bare for å nevnes dette i forbi fart, de som er interessert i kostymer burder virkelig sjekker ut denne fandomen. De har en av verdenens vakreste kostymer oppvisninger jeg har sett på de internasjonale 'cosplay events'.
Men nok om det :8D:
Jeg håper at det vil kjekt for dere å ha meg rundt her. Vær så snill å ta godt vare på meg, ne?

Changeable

JannPass
20th March 2013, 10:55
Hellu! ^w^
Velkommen!!! :D
Kan fort glemme å introdusere seg ja xD Trur faktisk je itte har gjort det selv en gang O.O Skar gjøre det etter je har postet i noen tråder :p
Hehe nice ^^ Je har likt anime, eller fant ut om anime i 2006 trur je. Hokser itte xD Men je veit at je begynte å lese manga høsten 2005. Je parer på manga og anime(mest manga). Har også figurer og plakater og slikt. Je har cosplayet 2 ganger før, første var på Desucon og den andre var på skuurn xD Hadde kostyme uke på grunn av at je er russ :3 Men vil itte si at je er så veldig god, er en nybegynner ^^ Je har begynt å sjå på japansk drama og je likte den je såg sykt mye! Begynte å grine til og med xD
Je har sett at du har kommentert i tråder og slik og je er sikker på at andre også synes at det er koselig å ha deg her ^^

Jann

Hubris
20th March 2013, 11:32
Velkommen til forumet!
Jeg håper du får det kjempehyggelig her ^^

Katsura
20th March 2013, 14:35
Velkommen til forumet! :]
Håper du får en knall tid her inne~

Milla
20th March 2013, 18:06
Titt titt, ønsker deg velkommen og er moro se hvor mange som er her >‿‿◕

Kroenen
20th March 2013, 18:18
Velkommen på forumet, Changeable! :D
Her finner du nok en del som deler dine interesser ja, og vil påstå at folk vil ta godt vare på deg da hele gjengen som er på forumet her er vennlige og snille mennesker.. Bare cosplayinga som kan være skummel hos enkelte ;) Du vil nok få en bra tid her inne :)

Jeg som alle andre, gleder oss å bli bedre kjent med deg med tiden, og du må bare si ifra hvis det er noe ;)