PDA

View Full Version : Introduksjon Godkveld alle sammen!

Kycho
7th March 2013, 03:33
Brukernavnet er Kycho og er sammensatt av to deler av det Koreanske navnet mitt KYon CHOi. Så var det ute av verden.

Er 21, snart 22. Bor i Bergen og har bodd her 99,98% av livet.
For tiden (De siste tre årene) har jeg studert Lærerutdanning opp mot ungdomsskolen.

På fritiden er jeg en dedicated non-hardcore "gamer".
og en stand-in squash spiller eller turgåer.

Jeg liker mye av japansk kultur med klart hovedfokus på Anime og Manga.
Er også en hyppig leser av vanlig litteratur og har en sunn fasinasjon av okkulte og norrøne tema.

Anser meg selv som brukbar til å skrive og komme opp med kreative ideer.
Halv-ubrukelig til å tegne dog... (Kanskje Kunst og Håndverk studie til neste år vil rette opp idet? ...)

Per skrivende stund går en del av fritiden til et personlig prosjekt. da jeg sitter å lager en Visual Novel.

Det store spørsmålet: Hvorfor vil jeg bli lærer?
Offisielt: Av mangel på noe bedre.
Uoffisielt: For å kjempe mot "Shy" delen av meg>_<
Men helt seriøst, å være lærer er utrolig flott altså! Hver dag er noe helt nytt, og kanskje finner du en og annen drage på forrige prøve en elev har tegnet for å beskytte mot alle karakterer under 4 (Har fått et par sånne, like morsomt hver gang).
Så til sist:

Helt ubetydelige fakta om meg:
Min favorittfarge er Blå.
tett fulgt av Rød.
Det sitter en plysjlabrador på pulten min.
Jeg har hatt samme sveisen siden førsteklasse
Jeg bruker briller (Square frames som blir sorte ute i solen (o.o)
Per skrivende stund burde vært sovna for lenge siden
Hadde glatt farga håret mitt mørkeblått (Om jeg ikke hadde måttet bleke det først).

Det var litt om meg! :pinch:

Marshmellow
7th March 2013, 17:19
Yo!
Velkommen til Desu. Ignorer fluene og lukten av rottent kjøtt, det meste her er dødt. (hah, rim)

Sensei
7th March 2013, 18:55
Velkommen hit! Håper du vil trives her! :)

RobChainL
7th March 2013, 21:24
Velkommen, min med-Bergenser! :D Håper du trives. ^^

Heika-sama
8th March 2013, 09:56
Velkommen, velkommen!

Visual novel-prosjekt høres morsomt ut! Lag gjerne en tråd om det i Kreativt, tegning og hobby-underforumet (http://forum.desu.no/forumdisplay.php?f=96) om du vil vise det du har så langt! Evt. når du er ferdig om du heller vil det. :>

Hva slags spill spiller du? Vi har en steam-gruppe (http://forum.desu.no/showthread.php?t=27291) med en Left4Dead 2-server (og kanskje flere spill etter hvert) og en guild i Guild Wars 2 (http://forum.desu.no/showthread.php?t=24765) som du gjerne må bli med i om du spiller det.

Kroenen
20th March 2013, 08:57
Velkommen på Desu-forumet Kycho! :)
Bare å skrike ut om det er noe spørsmål i de rette threadsene om det er ting du lurer på,
og med tingen vil du sikkert bli godt kjent på forumet samt bli kjent med nye mennesker som muligens deler de samme intresser som deg selv! :)
Gamer selv, så hvis du sjekker ut Games avdelingen på Forumet så er det masse threads der med info om hva folk spiller også kanskje du finner folk som gamer det samme som deg ;)

Vi snakkes og igjen, velkommen skal du være! :)

JannPass
20th March 2013, 10:59
Velkommen skar du være! ^w^
Håper du får eb fin tid her :)