PDA

View Full Version : Spørsmål Cosplay tanker for Coscon

Cloud 243
22nd August 2012, 13:46
Hallo! Siden det var litt inaktivitet i forumet, kunne jeg bare komme opp med dette.
Hvem er det dere har tenkt til å cosplaye som i Coscon om du skal til Coscon? :8D:
I know, I know. Det er kanskje litt tidlig å spørre om dette, men det skader ikke å spørre, eh?
Jeg kommer i så fall til å cosplaye som Len Kagamine fra Vocaloid med hans originale antrekk eller Cloud Strife (igjen) til Coscon. :3

Khreii
22nd August 2012, 20:53
Jeg har tenkt å endelig få til en BLU Pyro cosplay, fra Team Fortress 2.
(Med en hatt.)
Men vi får se hvordan dette går!

biozombie
23rd August 2012, 13:52
jeg ville gjerne ha gått som Zora link som jeg har prøvd 2 ganger men fant ut at hode er for tungt XD så jeg ender opp med vincet valentine fra dirge of cerberus^^ har noe som må ordnes der men trur det skal gå bra^^ bare denne gangen trenger jeg ikke parykk XD For håre mitt er svart og trenger bare å spare luggen enn stund så trur jeg det skal gå bra. ellers vist det er enda for kort så har jeg extations XD

Mannylinn
23rd August 2012, 15:38
Antakeligvis sweet lolita eller Rin Kagamine ^u^ ;)

Margrethe
23rd August 2012, 17:33
Vurderte Yami Yugi, hvis jeg klarer å skaffe en parykk. Burde vel begynne snartx3

tsurine
24th August 2012, 22:41
ichigo kurosaki fra bleach, og kanskje med half hollow maske.

Bella
27th August 2012, 16:10
I think i will come ad Madoka from Puella Madoka Magica since i only used this cosplay one time^^

Porphyra
27th August 2012, 20:49
Hvis det blir noe, kommer jeg som Atem/Yami (Yu-Gi-Oh!). Har hatt parykken leeenge, så er vel på tide at den får se dagens lys, den og :D

mai-chan
28th August 2012, 23:34
Jeg kommer som Riliane Lucifen D'autriche ^^ (Kagamine Rin, Daughter of evil, orginalversjonen fra novellen.)
håper å få tak i en servant^^

YaoiPanda
29th August 2012, 08:01
England fra Hetalia og søsteren min som Frankrike fra Hetalia. weee :3

Cloud 243
29th August 2012, 09:09
Jeg kommer som Riliane Lucifen D'autriche ^^ (Kagamine Rin, Daughter of evil, orginalversjonen fra novellen.)
håper å få tak i en servant^^

Hm... Let's see... Kan hende jeg kommer som en servant istedenfor default :3

mai-chan
1st September 2012, 23:49
Hm... Let's see... Kan hende jeg kommer som en servant istedenfor default :3

that would be lovely~<3

jannzky
2nd September 2012, 12:39
Gir fra Invader zim

http://i791.photobucket.com/albums/yy195/irving101/Cartoons/1-19.gif

Teru
8th September 2012, 17:56
Jeg skal gå som Gakupo, fra Madness of Duke Venomania, Vocaloid ^_^

Xarien
8th September 2012, 18:45
I think i will come ad Madoka from Puella Madoka Magica since i only used this cosplay one time^^
Cool, look forward to seeing the costume
(Which reminds me, I need to finish watching the series..)

EliseM
8th September 2012, 21:29
Amy Pond fra Doctor Who :D

Erica
9th September 2012, 09:59
Om jeg kommer så blir det noe enkelt noe som jeg ikke trenger å bruke så mye tid på. Tid er knapphetsvare i disse dager. Tenker det blir en Crossroad-demon fra Supernatural, evt advokat fra helvete, dvs dress og horn.

PrincessMidna
9th September 2012, 14:20
Om jeg kommer så blir det noe enkelt noe som jeg ikke trenger å bruke så mye tid på. Tid er knapphetsvare i disse dager. Tenker det blir en Crossroad-demon fra Supernatura

EEEEEP! Yes please! =D

Gjenbruk her, enten Twilight Sparkle eller Leonardo daVinci igjen, siden jeg så det kommer flere AssCreed cosplayere^^

kittypetro
10th September 2012, 01:38
Kommer som Tsume Inuzuka, gjorde en avtale med en Kiba cosplayer. Drar også med meg en Hana så vi får hele klanen samlet

Teru
14th September 2012, 22:46
Rettelse: Jeg kommer som Orochimaru, Akatsuki version 8D

PrincessMidna
16th September 2012, 10:47
Rettelse: Kommer som 11 Doctor

Erica
1st October 2012, 10:48
Crossroad-demon fra Supernatural er skrinlagt, jeg vil ikke bli tatt for å være en Volturi. Tror jeg er ganske sikker på min egen versjon av en lett, gjenkjennelig filmkarakter, jeg må bare være sikker på å få tak i den riktige sminken først.