PDA

View Full Version : Hva likte du på Desucon 7?

Roar
25th June 2012, 16:30
Da er Desucon ferdig, og vi begynner snart å forberede neste års Desucon. I den anledning vil vi vite hva du synes, slik at du kan gjøre neste års arrangement enda mer awesome.

Denne tråden er for feedback om ting du likte på Desucon 7, se også tråden for feedback om ting som kunne vært bedre (http://forum.desu.no/showthread.php?t=26950&p=295086#post295086).

Husk også å svare på vår spørreundersøkelse (http://survey.desu.no/index.php?sid=26221).

Erica
25th June 2012, 16:37
Jeg trodde det ville være vanskelig å komme seg frem med barnevogn, men alle var veldig behjelpelige og snille, både crew og besøkende. Koselig å kunne ta med seg avkommet og verve dem tidlig inn i cosplay-verdenen.

JackOmori
25th June 2012, 17:12
takk for et enda et hyggelig treff, enn om noe varmt (delvis min egen og mitt kostymets feil, vel og merke XD) så har jeg hatt en veldig fin helg. masse morsomt og spennende på programet.

Mikkira
25th June 2012, 17:15
Kjølerommet/Headless, som en suiter var det veldig deilig å ha i forhold til Coscon i høst hvor man måtte stå på do :P Veldig fint at det ble ordnet - Og jeg håper at til neste gang at vi kan få litt større rom slik at alle som trenger kjøling for det (plus en vifte til, det ble etterhvert kø for å komme til den stakkars vifta).
Vil også takke et fantatisk Crewmember som spurte oss Suitere om vi trengte vann og ga oss forklaring på hvor Headless var! Tusen takk for omtanken!

Echu-chama
25th June 2012, 20:12
Dommerpanelet var supert i år, var misfornøyd med det vi hadde i fjor men i år var det folk som faktisk hadde god greie på dette med cosplay og kostymer. Klapp klapp!

chrix
25th June 2012, 22:15
Veldig fornøyd med dommerpanelet i år - MYE bedre enn i fjor. Men jeg savnet at dere ikke hadde flere kategorier som beste prop, sci-fi, innlevelse eller annet morsomt. Det var noe av det jeg likte best i fjor.

Felisaur
26th June 2012, 02:30
At vi fikk headless rommet var veldig bra, siden det er noe jeg har ventet på lenge.
Takk til de vaktene som var veldig snille og hjalp meg med å bære bagasjen opp og ned trappene XD

Amaye
26th June 2012, 11:21
Veldig fornøyd med dommerpanelet i år - MYE bedre enn i fjor. Men jeg savnet at dere ikke hadde flere kategorier som beste prop, sci-fi, innlevelse eller annet morsomt. Det var noe av det jeg likte best i fjor.

This so much^

Aeki
26th June 2012, 20:04
Jeg er veldig fornøyd med crewet i år! Synes alle var flinke, og synes særlig de var fantastiske etter konserten, hvor de delte ut vann og viftet alle som sto i signerigskø og skapte god stemning- godt jobbet! -Og en ekstra takk til han som holdte paraply over meg ute i regnet før konserten ^^