PDA

View Full Version : Multiplattform Yu-Gi-Oh!

FanRed
13th June 2012, 15:28
Noen her som har kjennskap til hvordan man spiller? ^^
Kanskje du til og med har sett tv-serien!

Porphyra
13th June 2012, 17:25
Yu-Gi-Oh!-geek melder seg til tjeneste :D
Vel... Så lenge det er snakk om det originale Yu-Gi-Oh!, Season Zero og GX. 5D's og Zexal, derimot... Not so much.

Jeg spiller med folk når jeg har folk rundt meg som kan og vil, og ellers spiller jeg det på data. Men jeg har ikke spilt på en stund nå, så har ikke fått oppdatert meg på de nye ban/limited-listene...

FanRed
13th June 2012, 17:59
Yu-Gi-Oh!-geek melder seg til tjeneste :D
Vel... Så lenge det er snakk om det originale Yu-Gi-Oh!, Season Zero og GX. 5D's og Zexal, derimot... Not so much.

Jeg spiller med folk når jeg har folk rundt meg som kan og vil, og ellers spiller jeg det på data. Men jeg har ikke spilt på en stund nå, så har ikke fått oppdatert meg på de nye ban/limited-listene...

Har du kjennskap til Synchro og XYZ?

Porphyra
13th June 2012, 19:31
Eneste XYZ jeg vet om er de kortene som Chazz bruker i GX. De kortene har jeg selv, så... Har et par Synchro også, men er ikke fan av 5D's, som sagt, så de brukes ikke :P

FanRed
13th June 2012, 20:35
Eneste XYZ jeg vet om er de kortene som Chazz bruker i GX. De kortene har jeg selv, så... Har et par Synchro også, men er ikke fan av 5D's, som sagt, så de brukes ikke :P

Ok. ><

dramensboy
23rd June 2012, 23:23
en sikelig Yu-gi-oh spilert her ^_^

jeg spiller regelmesig i turneriner så jeg har senskat til det meste som er vanlig der, så hvis det er noe du lurer på så ikke ver red bare spør i veg ^_^

FanRed
24th June 2012, 16:49
Har du prøvd Duelingnetwork (http://www.duelingnetwork.com/)?

dramensboy
25th June 2012, 01:49
Har du prøvd Duelingnetwork (http://www.duelingnetwork.com/)?

ja det har jeg flere ganer, men det kan ikke erstate å spile med noen ansikt til ansikt da

FanRed
25th June 2012, 14:47
ja det har jeg flere ganer, men det kan ikke erstate å spile med noen ansikt til ansikt da

Hvilken type deck bruker du?

dramensboy
25th June 2012, 15:46
Hvilken type deck bruker du?

ale mulige typer deg men liker jonk å blak vin spesielt da ^_^

men har du skype da?

FanRed
25th June 2012, 16:08
ale mulige typer deg men liker jonk å blak vin spesielt da ^_^

men har du skype da?

Jeg har Skype. ^^
Hva er ditt brukernavn der?