PDA

View Full Version : Desucon billett til overs

Sillysil
12th June 2012, 21:33
Hei! Jeg vet ikke om dette er rette stedet til å poste dette, jeg beklager hvis jeg har gjort noe feil.

Det har seg slik at jeg hadde store planer om å dra på Desucon i år, men noe uforutsett dukket opp og jeg kan ikke lengre dra. Jeg er så lei meg at dere aner ikke... :gråte:
Jeg har derfor en to-dagers billett til overs dersom noen er interressert. :)

Katsura
12th June 2012, 22:55
Sikkert et dumt spørsmål, men hvor mye skal du ha for den?

Sillysil
12th June 2012, 23:04
Hei!
Takk for svar!
Jeg har tenkt å slå av litt på prisen så jeg vil ta 250 kr for den :)

Katsura
12th June 2012, 23:08
Hmm, skal bare inn på lørdagen og det er ganske mye billigere å bare kjøpe 1-dagsbillett (selv om det ikke er sikkert at jeg får en...) :/
Så må nok si pass, men lykke til med å selge den :)
Og kjipt at du ikke kunne dra, føler med deg :c

Sillysil
12th June 2012, 23:11
Ok. Den er grei. :) Takk skal du ha. Håper du får tak i en 1-dags billett!

Echu-chama
13th June 2012, 08:12
Tror du du kan holde den for meg i dag? Har en venn som skal være med meg som ikke har kjøpt bilett enda som jeg ikke får tak i for øyeblikket ^^;; Han vil helt sikkert kjøpe den, men hadde vært fint om du bare kunne holde den i dag så jeg får snakket med ham ^^

Sillysil
13th June 2012, 13:19
Ok. :) Det kan jeg gjøre vet du.

Echu-chama
13th June 2012, 13:33
Jeg har forøvrig snakket litt med han nå, men han er bare interessert hvis dere kan møtes i Oslo for å bytte ^^;

Sillysil
13th June 2012, 13:53
Det går dessverre ikke. Jeg bor i Austevoll, utenfor Bergen. Jeg kan ikke dra til Oslo for å levere fra meg en billett. Jeg må nokk sende den med posten.

Echu-chama
13th June 2012, 14:05
Jaja, paranoid som han er så står han nok over :3 Takk uansett~

luluatreyu
16th June 2012, 14:14
Hei! Jeg vet ikke om dette er rette stedet til å poste dette, jeg beklager hvis jeg har gjort noe feil.

Det har seg slik at jeg hadde store planer om å dra på Desucon i år, men noe uforutsett dukket opp og jeg kan ikke lengre dra. Jeg er så lei meg at dere aner ikke... :gråte:
Jeg har derfor en to-dagers billett til overs dersom noen er interressert. :)

Vet ikke om det er forsent, men jeg skal på desucon, og har ikke tid til og dra til oslo for og kjøpe, så jeg betaler det du vil ha for dem (:

Sillysil
16th June 2012, 14:19
Hei! Jeg har billetten fremdeles, jeg tar 250 kr for den :) Skal den sendes i posten?

luluatreyu
16th June 2012, 14:42
Hei! Jeg har billetten fremdeles, jeg tar 250 kr for den :) Skal den sendes i posten?

Hei (: Ja, kan du ikke sende melding til meg på Ziljehveronica@hotmail.no ? (: