PDA

View Full Version : Introduksjon Hei, hei (:

Eirik2103
11th May 2012, 18:58
Heia!

Tenkte jeg skulle lage et lite introduksjons-innlegg, siden jeg så og si er ny.

Jeg er en liten gutt som elsker å tegne, lese, spille piano og å spille spill.
Jeg er veldig glad i Japan-relaterte ting og elsker å lese og å tegne manga.

Håper jeg kommer til å få mange gode venner her og blir tatt godt i imot, til tross for at jeg er så liten.. :P

Haha, dette ble tydeligvis et veldig kort innlegg. Skriver på mer hvis jeg kommer på noe :P

kakashi-san
11th May 2012, 19:09
Heisann, du var jaggu meg en fin en. Eller noe sånt.

Hva liker du å tegne? Noe spesielt du tegner? (Egentlig vil jeg stille mer spørsmål, men dette får holde) :alejandro:

Her blir du garantert tatt godt i mot og du vil garantert stifte mange nye bekjentskap her på forumet. Kommer du på desucon? Du burde komme ihvertfall, garantert at du får mange venner der :P (Vel her også)

Håper du får det hyggelig her på forumet og at du vil trives!

Til slutt: Ta en pocky :dangopocky:

Katsura
11th May 2012, 19:52
Hellu :]
Mange som er små, blant annet meg x)
Så du tegner du også? Morsomt! Kanskje du kan legge ut noe av det du tegner her på forumet? Har du DA (DeviantArt?)
Et kort innlegg er bedre enn intet innlegg ;)
Håper du vil trives her inne og få mange nye, gode bekjentskaper :D

Eirik2103
11th May 2012, 19:56
Heisann, du var jaggu meg en fin en. Eller noe sånt.

Hva liker du å tegne? Noe spesielt du tegner? (Egentlig vil jeg stille mer spørsmål, men dette får holde) :alejandro:

Her blir du garantert tatt godt i mot og du vil garantert stifte mange nye bekjentskap her på forumet. Kommer du på desucon? Du burde komme ihvertfall, garantert at du får mange venner der :P (Vel her også)

Håper du får det hyggelig her på forumet og at du vil trives!

Til slutt: Ta en pocky :dangopocky:

Jeg tegner veldig mye forskjellig. Tegner blant annet figurer fra spillserien The legend of zelda (http://no.wikipedia.org/wiki/The_Legend_of_Zelda) siden jeg synes spillet er så bra, men jeg tegner mye annet også. :) Ta gjerne en titt innom dA-brukeren min her! (www.eirik2103.deviantart.com) ^^

Har tenkt meg på Desucon, men har aldri cosplayet eller vært på noe con før, så er litt nysgjerrig på hva jeg skal gjøre.. :P
Noen tips til hva man kan gjøre første gang man er på noe con? xD

Haha, takk :P

kakashi-san
11th May 2012, 22:31
Tips til hva man kan gjøre på et con? Det er mye det. Du har et bredt utvalg av stands du kan besøke. Outland og Neo-Tokyo har stands som vanlig under Desucon og du er garantert til å finne mange andre stands som selger alt fra egenprodusert fanart til egenproduserte smykker og lignende. I tillegg har jo Desucon masser av program som du kan stikke innom. (Hva som er i år kommer senere på desucon.no) Utover dette kan du jo alltids finne noen å henge med eller snakke med vaktene (vi setter pris på det). Du vil alltid ha noe å finne på under connet.

Du lurte sikkert nå, siden jeg skrev "vi setter pris på det," jada, jeg er en av vaktene til Desucon har vært det siden Desu3. Storkoser meg som det. Når det gjelder cosplaying, så har jeg selv lite erfaring i grunn. Jeg storkoser meg bare ved å se på alle de utrolige awesome cosplay som er å få se under Desucon. Om du har lyst til å sjekke ut tidligere conventions jeg har deltatt på her i Norge, kan du sjekke bloggen min (http://morganbrokke.blogspot.com/). Skriver i grunn for det meste reviews nå for tiden, men dukker alltid opp bloggpost om Desucon og alt det andre jeg er på :P

On the last note: Jeg prøver i grunn å tegne litt selv, men jeg lærer enda, så er ikke så flink enda synes jeg. Prøver stort sett å tegne Saigyouji Yuyuko og Konpaku Youmu fra Touhou-verdenen. Profilbildet mitt er Yuyuko. (Dessuten har jeg min egen lille OC, en Cure fra Pretty Cure-universet, du finner henne på facebook som "Cure Hikikomori")

Håper dette var noe informativ post.

Glup
12th May 2012, 12:04
Velkommen hit ^_^
Kos deg masse og det å få seg venner er kjempelett her :3

Prøv gjerne å holde deg aktiv her også :)

Tornadochicken
14th May 2012, 10:18
Heyooooooo~

Velkommen til den flotte forum verdenen som er desu! :'D
Du finner nok mange nye awesome folk her å bli kjent med og her i den virtuelle verden så har det ingenting å si om man er liten ^^

Best Whishes~

Jawsum
14th May 2012, 15:13
Heisann, velkommen skal du være ^^