PDA

View Full Version : VIP billett

Mikrofiber
1st May 2012, 15:53
Da jeg prøvde å kjøpe VIP billett idag kom d opp en error på outland sin nettside. Betyr det da at de er utsolgt : ( Hvis det betyr det ,er det da noen som har to til overs ens som de ikke skal ha allikevel ? Betaler 400 for dem hvis mulig.

Tornadochicken
1st May 2012, 18:21
Tror det er utsolgt, virker ikke som den samme feilmeldingen forekommer hos de andre varene. Prøv å send en e-mail eller noe lignende om det er utsolgt? c:

Roar
2nd May 2012, 13:27
Da jeg prøvde å kjøpe VIP billett idag kom d opp en error på outland sin nettside. Betyr det da at de er utsolgt : ( Hvis det betyr det ,er det da noen som har to til overs ens som de ikke skal ha allikevel ? Betaler 400 for dem hvis mulig.

Hei! Tror ikke billettene er utsolgt, prøv å sende Outland en epost eller spør dem på deres Facebook: http://www.facebook.com/Outlandbutikk Lykke til^^

Mikrofiber
2nd May 2012, 20:52
Ja da har moren min sommlet vekk tiden min slik at alle nettbillettene vle utsolgt. Er det noen som vet om noen butikker som enda selger dem og om de kunne være så elskverdige å kjøpe to for meg slik at jeg kunne tilbakebetale. ?

Væ så snill noen : ( Gjør hva som helst.

NVm : ) fått tak i