PDA

View Full Version : Introduksjon Hei! Jeg sitter opp ned.

Shiny
22nd April 2012, 17:15
Hei, hallo, go’dag!

Jeg er ei kar som for tiden bor i Australia, hvor jeg studerer meg til en Bachelor of Arts and Interactive media. Eller BAM for kort. Det er kanskje lit kryptisk om akkurat hva studiet innebærer. Jeg kan si kort at jeg jobber med 3D/2D animasjon og Visuelle effekter hovedsakelig. Men er også glad i å filme og redigere.

Jeg var vel innom her en gang da det het japani.no (for lenge siden?) men er nå tilbake, ny og bedre.

Mange interesser blusset opp igjen da jeg var på «Supanova Pop Culture Expo» som er et stort con her på den andre siden av jorda. Det var fantastisk god stemning og mange fantastiske cosplays. Supernova kombinert med at jeg tar et kurs i patternmaking på skolen (Hvordan designe og produsere klær), har gjort at jeg har veldig lyst til å prøve meg på cosplay. Hittil har jeg kun sydd kjoler og skjørt (99 % av klassen er jenter, så det går mest i jenteklær. Men jeg lærer mye for det) men holder på å designe noen cosplays som jeg er veldig spente på om jeg får til.

Ellers har fulgt både One Piece og Naruto jevnt og trutt i en god stund. Faktisk helt siden jeg startet for 5-6 (!!!!!) år siden. Setter pris på en god manga.

Jeg tar faktisk turen hjem til Norge etter 11 måneder i utlandet i Juni. Så til min overraskelse og glede rekker jeg å få med meg Desucon 7 \(^^)/

Jeg håper at jeg rekker å få ferdig noe cosplay til da :)

Har en lei tendens til å ikke være så aktiv i forumer, men skal gjøre mitt beste på Desu.no,

Hei hei

dbk96
22nd April 2012, 17:22
Hello!! Håper du rekker å bli ferdig. Sees

Tornadochicken
22nd April 2012, 22:20
Heyooo~

Velkommen til forumet (Eller tilbake? xD)
Så flott å komme hjem til Desucon da *o*! Håper du kommer da :'D
Du får ha lykke til videre her og håper du får det gøy her ~

Best Whishes~

Sensei
22nd April 2012, 22:29
Heihei, og velkommen tilbake hit! :)

Jawsum
22nd April 2012, 22:33
Velkommen fra en mednybegynner ^^ Hørtes ut som fantastisk spennende studier du driver med!

Glup
23rd April 2012, 09:39
Velkommen hit! ^_^
Utrolig spennende fag høres det ut som :3
Og kjempekult at du rekker Desucon :D

siste jeg sier er vel at jeg må mase litt på at du holder deg aktiv her, men det sa du at du skal prøve, så det blir bra c: