PDA

View Full Version : Introduksjon Hellu!

Jawsum
16th April 2012, 22:29
Dette er maks ikke min greie, men ble oppfordret til å lage en liten introduksjonsthread her.
Jeg har blitt medlem her ettersom jeg skal på Desucon for første gang i år (forøvrig første gang jeg er på con generelt.) Så da var det visst lurt å bli medlem her og lurke litt rundt for å stifte bekjentskap. Jeg skal også ha en artstand på Desucon sammen med en venninne, noe som er ganske skummelt!

Sånn ellers så går jeg på animasjonslinje i Volda hvor mesteparten av tiden min går med til skolearbeid og fint lite annet. Den lille tiden jeg har til overs går med til å tegne, høre på musikk og ikke minst spille. Er oppvokst med konsoller rundt meg, noe jeg setter stor pris på den dag i dag. Selv om jeg er alt for gammel til det, samler jeg også fortsatt på pokemonkort og er stolt av det, hoho.

Det var litt om meg, ikke så fryktelig spennende, men om det skulle være noen spørsmål, svarer jeg mer enn gjerne! Takk for meg *bows*

Glup
16th April 2012, 23:17
Velkommen hit til forumet! ^_^
håper du koser deg og får deg masse bekjente her ^_^
Det hjelper å ha en kjent fra før når man skal bli kjent med flere :p

Animasjonslinje er awesome, bare så du vet det, og man blir aldri for gammel til noe som helst! så det så! Pokemonkort er ikke noe unntak!

Du er faktisk mer spennende enn du skal ha det til :3

også må jeg ta litt masing som Community Manager her :p
Hold deg aktiv og post masse! :D Hold deg innenfor regelverket, og få ut det du mener og erfaringer du har, så blir alle glade ^_^

Sensei
16th April 2012, 23:20
Psj, Glup har ingenting han skal ha sagt om reglene (ikke hør på han). Derimot skal du høre på meg; og jeg sier at du må følge forumreglene. :nya:

Men litt på alvor: Velkommen til forumet! Håper du vil trives her. Animasjon er kult, hva har du laget så langt?

Jawsum
16th April 2012, 23:29
Hei til begge to! Thanks for the warm welcome. På animasjonslinja har jeg ikke laget noe døende seriøst enda, er enda førsteklassing. Men nå holder vi på med årets siste film i gruppeprosjekt som jeg faktisk har litt troen på. Sånn ellers poster jeg litt på tumbleren min av det jeg holder på med på skolen (men har knapt tid, haha). Kan jo poste link til den om det skulle være interessant.

Og ja, selvfølgelig skal jeg følge reglene, hehe. Er ikke første gang jeg er på et forum, vært på forum siden jeg var alt for ung til slikt, haha.

Sensei
16th April 2012, 23:34
<3

Post gjerne link! Er alltid gøy å se hva flinkinger har laget. :)

Jawsum
16th April 2012, 23:40
Haha, flink og flink, det får være opp til hver enkelt å bedømme ^^ Men her er nå i hvertfall linken! http://lucabella.tumblr.com/

Sensei
17th April 2012, 07:59
Synes det var mye bra der, jeg! (Men du tror ikke lenken skal være http://lucabella.tumblr.com/ ? )

Liker stilen din!

Jawsum
17th April 2012, 08:11
Haha jo, wops, litt trøtt når jeg la inn linken. Skal fikse på det. Takk for at du tok en titt og for komplimentet!

Tornadochicken
17th April 2012, 11:39
Heyooo~

Vil ønske deg velkommen til vårt vakre forum~
Spiller du mye siden du har vokst opp med konsoller? x'3 Isåfall hva?
Samme har jeg gjort og er like entusiastisk for spill som jeg alltid har vært men ikke alltid det samme for alle da~
Lykke til videre med animasjon også!

Best Whishes~

Jawsum
17th April 2012, 13:46
Hellu Tornadochicken! Ja, jeg spiller i alle beste vellgående. Dog nå i det siste har det blitt fint lite pga skolearbeid.. Har knapt fått rørt Mass Effect 3 siden jeg fikk det i Mars *le sigh* Men håper å få tatt det opp til sommeren sammen med ICO, Shadow of the Colossus osv! Nå har jeg kun tid til Pokémon Black om dagen (Men det er jo hygg det med.)
Takk for best wished of lykke til, koselig å være her.