PDA

View Full Version : PC MLG WINTER CHAMPIONSHIP - eSports

Actimuse
24th March 2012, 23:26
http://www.majorleaguegaming.com/live

SÅ spennende! : D

Jeg heier på Idra, sheth, catz og stephano. ZERG ftw.

For de som ikke ser på starcraft. Check it out. Quite cool. Man får bare medium quality stream da. Hvis man ikke vil betale litt.

ilifin
24th March 2012, 23:52
eSports! Yay!

Er synd at jeg av prinsipp mot den elendige modellen for streaming de kjører overhodet ikke vil støtte MLG lenger. Er bra det de gjør, men de har ikke LoL der.

Actimuse
25th March 2012, 00:15
Hørte om at det var noe trøbbel med det? Hva var problemet med streamingen?

ilifin
25th March 2012, 00:46
Hørte om at det var noe trøbbel med det? Hva var problemet med streamingen?Greia er at man kan være "gold" medlem av MLG; noe som gir deg tilgang til alle VODs av en event i ettertid. Men er du "gold" får du ikke tilgang til livestream i god kvalitet; du må betale ytterlige 20 dollar for å få ting i en kvalitet som ikke er grøt. Dette i tillegg til at de, selv på HD/premium streamen, stapper reklame i ansiktet på deg så ofte de får til.

Actimuse
25th March 2012, 00:54
Ah kjipt. Virker som når man kjøper HQ pass nå, så slipper man ads. Vurderer å kjøpe pass, men må passe økonomien ; )

Gorerotten
25th March 2012, 03:56
Greia er at man kan være "gold" medlem av MLG; noe som gir deg tilgang til alle VODs av en event i ettertid. Men er du "gold" får du ikke tilgang til livestream i god kvalitet; du må betale ytterlige 20 dollar for å få ting i en kvalitet som ikke er grøt. Dette i tillegg til at de, selv på HD/premium streamen, stapper reklame i ansiktet på deg så ofte de får til.

^This

Men skal man følge med på eSport så er det vel bare å begynne å venne seg til det. Personlig så nekter jeg å betale for noe om de kjører reklame på siden.