PDA

View Full Version : Introduksjon Megselv og mitt :3

~ Nyan Ichigo ~
5th March 2012, 18:44
Hallo alle sammen :3 Jeg er en jente på snart 19 år, som elsker manga og anime^^ Jeg har nettopp laget profil her på Desu, og jeg tror neppe jeg kommer til å angre :3 Jeg var på desucon 5, og storkoste meg der<3 Jeg gleder meg til Desucon 7^^ Jeg hadde desverre ikke sjangs til å komme meg på Desucon 6, men jaja. Jeg bor i bergens-området, og jeg liker å få nye venner :3 Jeg tegner mye på fritiden, sjekk gjerne ut Deviantart siden min: http://xxslipknotxxxangelxx.deviantart.com/ :3 ta gjerne kontakt med meg her eller på deviantart :3 ellers har jeg en kjæreste som jeg har vært sammen med en stund og jeg er avhengig av musikk :3
Jeg har likt anime siden jeg var rundt 13-14 år gammel, og første serien jeg så var Tokyo mewmew^^ etterhvert har jeg sett noen flere serier og jeg har sett en del av Studio Ghibli sine filmer :3
Jeg er veldig glad i randomness og sier veldig mye sært selv. om jeg ikke skriver/sier ting eller ord i riktig rekkefølge eller på riktig måte så er det antakelig fordi jeg fikk et strykejern i hodet når jeg var 10 :forvirra: >_<
er det noe mer du lurer på er det bare å spørre :3

Katsura
5th March 2012, 19:10
Velkommen til forumet~
Håper du vil trives her :3
Have lots and lots of fun and see ya maybe at Desu (probably going) :D

Tornadochicken
5th March 2012, 20:52
Heyooo~

Velkommen til desu~ Ser du liker ":3" smileyen x3
Viss du liker å få venner innen japan, sci-fi eller fantasy så er dette selvfølgelig et sted du kommer til å finne dem c:
Anyways~ Husk å lese forum reglene, de er virkelig virkelig viktige c8~

Best Whishes
CM -T.C.

P.S. Jeg sendte deg en visitor message :3

Glup
5th March 2012, 22:10
Velkommen til desu! ^_^
Alltid trivelig med nye medlemmer, spesiellt de som har en ordentlig positiv instilling for dette med desu :3
Håper vi sees på desucon, og håper du holder deg aktiv her på forumet :3

Marshmellow
5th March 2012, 23:09
Velkommen.
Husk å ikke bruke sarkasme, spøke, småsnakke, eller andre fy-fy ting.

Sensei
5th March 2012, 23:35
Velkommen hit! Håper du vil trives her! Hvilke animeserier er det du liker best? :)

Velkommen.
Husk å ikke bruke sarkasme, spøke, småsnakke, eller andre fy-fy ting.Pffff. :toda: