PDA

View Full Version : Rollespill Rollespill =w=

OniiChan
27th February 2012, 18:06
Rollespill =w=
wiii, så at dere ikke hadde, så derfor tenkte jeg da kan jeg jo lage :D

Hovedpersonen(.....)
Stebroren(......)
Rivalen(OniiChan//June)
Ny gutt(.....)

Dette handler om en jente som hater livet sitt, ikke nok med et får hun en stebror, og rivalen hennes blir forelsket i stebroren og begynner plutselig å bli snill mot hovedpersonen. Så kommer alt på plass når den nye gutten begynner, men det er noe mystisk med han.

Eksempel;
Jennifer snudde seg langsomt

Jeg snudde meg langsomt

Skjema;
Navn;
Alder;
Personlighet;
Utseende;
Ekstra;

Eksempel;
Navn; Jennifer
Alder;16
Personlighet; sjenert, ikke så mye venner
Utseende;profilbilde
Ekstra; Vanskelig barndom

Skriv hvem du skal være og fullfør skjemaet c:

Klemmer fra OniiChan

Navn;June
Alder;15
Personlighet;sosial, løyen
Utseende;http://data.whicdn.com/images/23910474/tumblr_m01dy9A95O1r47th1o1_500_large.jpg
Ekstra; Rik >.<

Marshmellow
27th February 2012, 22:51
Dette ser gøy ut, men det er kanskje ikke nok roller...
Tror ikke jeg hadde klart å ta noen av de rollene... Iallefall ikke i denne settingen.
Good luck anyway.

OniiChan
28th February 2012, 19:27
Takk, ble litt glad at iallfall noen merka det Q.Q

TheCat
11th May 2013, 22:43
Jeg vet nå ikke om det kanskje er litt sent, men jeg vil gjerne være med på rollespillet :3

Jeg har hatt rs (rollespill) mange ganger før, og jeg synes det er utrolig gøy. Jeg pleier som regel å være flere personer, så om du vil, så kunne vi eventuellt ha rs'et, vi to? Hvis du fremdeles er interessert da, selvfølgelig ^^

Hubris
12th May 2013, 15:34
Jeg syns rollespill er kjempegøy. Har hatt noen år med erfaring med det, så dette kan bli artig å hive seg med på. ^^

Roze
16th May 2013, 20:07
Ditto, Hubris.

Slenger meg gjerne på selv, sommeren er lang og rollespill er noe jeg liker. Kontakt meg gjerne via Skype da jeg er som oftest alltid på ;')