PDA

View Full Version : TV-serier Sherlockians?

Amaye
20th February 2012, 23:24
Idag så jeg og kjæresten min en lapp hvor det stod: I believe in Sherlock Holmes rett utenfor Lillestrøm Togstasjon! Så at det var revet av tre lapper der og lurte derfor bare veldig veldig VELDIG mye på om det var noen her som gjorde det eller ei??

Koe
21st February 2012, 03:21
Ikke meg, men bortsett fra det kan jeg bare si "Tiltredes!" :D

ETA: Jeg har forresten opprettet denne gruppa: Vi som shipper Sherlock (http://forum.desu.no/group.php?groupid=622). Ahem. XD
Vi trenger absolutt flere medlemmer der.

Sajon
1st March 2012, 00:17
:V huhum jeg har gjort det samme~

Amaye
1st March 2012, 09:01
Woohoo!!

Sherlockian fans unite!

CatgirlMe
1st March 2012, 14:12
Har ikke sett noen slik lapp, og har ikke vært i Lillestrøm heller, men hadde tatt en dersom jeg fant! :3

PrincessMidna
1st March 2012, 14:45
Den er borte nå da... =(
MEN det henger noen lapper (bak andre lapper, men likevel) på den plakat søyle tingen på torget bak OKS (like utenfor bowlingen)^^

Amaye
2nd March 2012, 17:09
Den er borte nå da... =(
MEN det henger noen lapper (bak andre lapper, men likevel) på den plakat søyle tingen på torget bak OKS (like utenfor bowlingen)^^

This so much^
Den var der omtrent en uke før noen rev ned lappen(Eller så må det ha vært været).. Får krysse fingra for flere lapper!

T92
25th April 2012, 17:12
Er det også noen mer generell Sherlock/sherlockians gruppe oppretta her på desu.no ennå eller? :)
(I ship it too, though! I'll be going down with this ship! Men bare tenker at vi får større styrker hvis vi har en gruppe som inkluderer non-shippers også.)

Anyways, drev og plasserte noen forskjellige slags små håndskrevne "I believe in Sherlock Holmes. Moriarty was real."-lapper rundt omkring på Oslo S i vinter, pluss noen post it notes rundt i oslo's gater. Hadde ikke tid til å gjøre noe mer avansert enn det da. Veit ikke om noen har funnet noen av dem. <_<