PDA

View Full Version : PC LIVESTREAM - Guild Wars

Tornadochicken
15th February 2012, 12:34
Hei!

Guild Wars 2 har blitt sagt at skal bli sluppet ut dette året. Og med det så kan man ta med masse forskjellig fra det originale spillet.
Derfor har jeg, sammen med noen andre bestemt oss for et løp etter å skaffe oss de awesome titlene man kan få med seg over til Guild Wars 2, hovedmålet vil bli "God Walking Amongst Mere Mortals" tittelen som virker som en stor utfordring å skaffe :riight:

Jeg tenkte meg dette ville antagelig bli en begivenhet som er verdt å ta opp for andre å følge med på, derfor skal jeg da holde en livestream under hele (Viss ikke meste) av vår quest. Men uroe deg ikke over at du kanskje ikke får sett alt live, fordi alt det som blir livestreamet (Forhåpentligvis) vil bli lagret.
Du får også muligheten til å chatte med andre som ser på vår livestream, en veldig kjekk funksjon som twitch.tv har, og jeg håper at dere kommer til å bruke den :turned:

Gjerne gi innspill, viss det er noe du lurer på eller vil si :3 Og vi har gjerne lyst til å gjøre denne interaktiv for dere som ser på så ikke vær redd for å gi innspill :'D

Linken finner du under her, og jeg regner med at vi starter rundt 5 idag.
http://no.twitch.tv/tobitornadochicken

Tornadochicken
15th February 2012, 18:18
Vi er LIVE, omtrent nå. En liten pause akkurat nå men er straks tilbake