PDA

View Full Version : Feedback Feedback til Soracon

Roar
13th February 2012, 00:43
Da var Soracon ferdig for i år, og vi håper dere fikk en sosial og awesome dag.

For at vi kan bli enda bedre til neste gang, har vi lyst til å vite hva du synes om Soracon. Var det noe du likte utrolig godt? Noe som kunne vært bedre? Noe du gjerne vil se igjen en annen gang? Fikk du vite det du trengte? Både ris og ros er velkommen.

For å enkle innsamlingen, har vi laget en kort spørreundersøkelse (https://survey.insightify.com/b87-338-b81-f39)som vi håper dere vil svare på. Ved å delta, bidrar du til at Soracon blir enda mer awesome neste gang, og vi håper så mange som mulig av dere vil delta. Dersom du foretrekker det, er det selvfølgelig greit å poste her i tråden.

Husk at denne tråden er ren feedback for Soracon, ikke en tråd for å diskutere alt annet som har med Soracon å gjøre. Dersom det ikke passer inn her, er dere velkommen til å lage en ny tråd rundt temaet.

kittypetro
13th February 2012, 01:45
Hadde det fint på Soracon og syntes at mesteparten av conet gikk veldig greit

Jeg likte veldig godt Cosplay Snap konkuransen, var gøy å se etter spesielle ting å ta bilde av, personlig så gikk jeg og hun jeg vanka rundt med og prøvde å finne Alejandro i nesten 15 minutter før jeg greide å ta bilde av ryggen hans idet han gikk mot scenen

litt ris må man jo gi, det er greit at det blir forsinkelser her og der men dere burde virkelig klare å komunisere med hverandre. jeg sto i litt under 5 minutter og snakket med info når plutselig folk kom løpende rundt og sa at plutselig skulle man ha runde 2 i cosplay konk og ingen viste hvor cosplayerne var og trengte telefon nummer. Er det ikke det dere har speakers og høytalers for?

Speaking of wich, hvis dere skal gi en megafon til en eller annen som skal gi info, få da den personen til å snakke høyt, sakte og tydelig, slik at det høres ut som ord og ikke som Batman med forskjølelse

litt blanede meninger om karaoken også, jeg var veldig for det, helt til jeg skjønte at dere ikke hadde anime sanger, fiks dette til neste gang hver så snill

ellers syntes jeg at det var ett fint con

9/10 :)

RenoisBadass
15th February 2012, 22:13
det var et greit å lite con, men jeg var veldig misfornøyd med våpenreglene. jeg kom med et tresverd pakket inn i to lag med putetrekk som satt helt fast på ryggen min, likevel kom jeg ikke inn med den. det ble sagt at "det ikke skulle bli forskjellbehandling" og likevel så jeg en komme inn med en dobbelt så bred (men ikke fullt så lang) prop fra Half Life som han bar rundt med. en annen kom inn med et gunblade, med nesten samme lengden som min. dette ødela veldig mye av morroa siden det var et del av cosplayet. jeg håper dere klarer å fikse det til neste gang.