PDA

View Full Version : Ensom cosplayer ønsker folk å kunne henge med

Glup
17th January 2012, 23:20
Har aldri tidligere vært på noe con, så er litt nervøs rundt det, og vil da hvertfall ikke gå alene.

Driver å lager et cosplay som er en OC fra Naruto og håper å få det ferdig til Desucon som da i såfall blir mitt først con.

Det jeg vil med denne threaden er å finne noen med en narutogruppe av cosplayere som gjerne vil ha med en til.

Kjenner et par stk som skal dit, men de har ingen planer om å gå noe serlig rundt meg, så prøver her..

Cosplayet mitt er en akatsuki type, så enda en slemming å sloss mot tenker jeg, om noen vil ha meg :)
er også nokså glad i å ta frem et nærliggende instrument og spille litt i ny og ne, eller synge om stemingen tillater det :D

og annen info er vel at jeg bor i nærheten av Oslo by, mer kan jeg vel ikke bare dele over her :p

takk for at du tok deg tid til å hør...lese det jeg hadde å skrive :stuart:

også om du skulle lure på noe, så er det bare å spørre ^_^

Airin-chan
18th January 2012, 03:32
Hvem skal du egentlig cosplaye som? Er interessert i å vite ^^

Glup
18th January 2012, 11:42
En karakter jeg har laget selv.
Han går under navnet Seido Hibiki (ikke bestemt meg for kanji enda)
Han er mer eller mindre broren til Menma, og ble med i Akatsuki.

Airin-chan
19th January 2012, 04:09
Kult da ^^

chrix
19th January 2012, 09:31
Du trenger ikke vente helt til desucon. Soracon er rett rundt hjørnet og jeg tror det er lettere å finne cosplayfolk å henge med på con. Kom selv om du ikke har et kostyme klart denne gangen. Følg med på cosplay.no, de plater å arrangere sosial cosplayshopping før cons.

Glup
19th January 2012, 09:43
Grunnen til at jeg venter til Desu er fordi jeg uheldigvis er opptatt soracon helgen og er ikke i landet da.

Og grunnen til at jeg setter dette opp her er jo fordi jeg er såpass nervøs rundt mitt først con at jeg er usikker på om jeg tørr å dra på desu alene.
vite på forhånd at det er noen jeg kan være med ville hjulpet meg med dette veldig :p

kakashi-san
19th January 2012, 18:27
Synes dette dukker opp før hver eneste sora/desu/coscon eller hva nå det skal være..

Jeg personlig tror du ikke vil ha noen problemer med å dra på Desu alene. Du kommer lett i kontakt med andre som er der. Bare start med en eller annen setning, så er du i gang :) I og med at du har en OC fra Akatsuki, tror jeg det blir lettere for deg. Alltids noen som vil snakke. Om du ikke tør å snakke med random folk, kan du alltids prøve å få i gang en samtale med kanskje noen av vaktene ;) Jeg kan dessverre ikke fortelle deg noen opplevelser jeg har hatt som besøkende på Desucon, da jeg aldri har vært det. Har alltid vært vakt.

Om du ender med å dra alene, bare prøv deg frem. Du finner garantert noen å være med på Desu også :turned:

Glup
20th January 2012, 00:55
Synes dette dukker opp før hver eneste sora/desu/coscon eller hva nå det skal være..

Beklager dette :p
skjønte vel egentlig at det er en del som meg som ikke vet om de tørr å dra alene på første con.
hadde det vært mitt andre con hadde det nok være mye lettere for hvertfall meg, siden da er det bare folkene som er nytt i hovedsak. Da vet jeg mer eller mindre hva det hele går ut på i praksis.

Planen min videre nå er vel å mase litt til jeg finner noen som jeg liksom kan henge med som en form for motiverende sikring. Veldig demotiverende om jeg skulle ende opp første snakkeforsøket med noen som hater OCer.

Cloud 243
15th April 2012, 22:23
Det er også mitt første år, er litt nervøs and all that stuff. And yes, jeg er 14, so don't laugh at me! :P Cosplay: Cloud Strife

Pinkey
19th April 2012, 20:33
Skrev ein så lang post. bestemte meg berreå sei :3
Gleder meg å se cosplayet deres på desucon ^^
Dere kommer til å stor kose dere. om ikke derre prater med folk er de noen som ordner det for dere :3
Og om Noen iført Hatsune Miko Coplay tar bilder av dere. fell free to chat :3 that wud be me ^^
Går alti bersjærk me kamra.. om jeg får fred selv da :)
Og Vaktene er berre awzumz :3 Ble lang uanz git..

Jawsum
19th April 2012, 20:50
Beklager totalt ut av topic, men ser du er fra Volda? o.o Da sees vi på desucon, haha

nightshadow
21st April 2012, 04:39
Jeg satser på å være der i år! :3
Vet ikke om/hva jeg skal kle meg ut som enda.... men håper å finne på noe!!!

Blir mitt første con også, så gleder meg! :D for nå vet jeg ikke om noen av de jeg kjenner som skal gå, så vi kan godt hooke opp før desu om du vil :)

Jawsum
21st April 2012, 09:58
Godt å se jeg ikke er den eneste som er ny dette året, hehe

nightshadow
21st April 2012, 12:44
ja samme her ^^

Cloud 243
21st April 2012, 12:45
Velkommen til klubben :P

Sillysil
28th April 2012, 14:45
Hei!
Det er også det samme med meg. Jeg har forhørt meg med noen av mine venner, men ingen skal dit i år, men jeg er fortsatt fast bestemt på å dra. Dette blir min første gang på Desucon. Jeg har enten tenkt å gå som Sadaharu fra Gintama eller som Uzumaki Naruto. Det er bare å henge med meg dersom du vil :)

~ Nyan Ichigo ~
28th April 2012, 20:21
håper vi møtes der Pinkey, har ikke sett deg på evigheter :3