PDA

View Full Version : Final Fantasy Dissidia gruppe til dag 2 på desu 2012

kittypetro
25th December 2011, 21:36
Hei folkens

Da har cosplay gruppa vår funnet ut at vi vil lage en Dissidia gruppe på desu, og jeg leter etter folk

Jeg hvet at det er to som har vært Kuja og Kefka før, hvis det er noen som hvet om de kunne vært intresert i å joine så send dem en link til denne siden

Så langt har vi en Zidane, Squall og muligens en Terra. Er også en til som vil være med som ikke har bestemt seg for hvem hun vil være

Håper at flere har lyst til å joine i gruppa

Cloud 243
15th April 2012, 22:07
Hei folkens

Da har cosplay gruppa vår funnet ut at vi vil lage en Dissidia gruppe på desu, og jeg leter etter folk

Jeg hvet at det er to som har vært Kuja og Kefka før, hvis det er noen som hvet om de kunne vært intresert i å joine så send dem en link til denne siden

Så langt har vi en Zidane, Squall og muligens en Terra. Er også en til som vil være med som ikke har bestemt seg for hvem hun vil være

Håper at flere har lyst til å joine i gruppa

Det er første gang jeg er i Desucon (kommer nok til å være med), litt nervøs. Hadde lyst til å joine Dissidia gruppen. Jeg cosplayer Cloud Strife (med FF7 AC costume), om jeg fikk lov såklart :)

Cloud 243
16th April 2012, 18:31
Om jeg fikk lov til å joine, I mean

kittypetro
16th April 2012, 19:58
Ja jøss er bare å joine, kan være at vi bare går standard FF in stead, blir flere folk å kle seg opp som på den måten

Om jeg fikk lov til å joine, I mean

Cloud 243
16th April 2012, 21:09
kan være at vi bare går standard FF in stead, blir flere folk å kle seg opp som på den måten

Sure thing :)