PDA

View Full Version : Digitalt Demo/kortfilm for Desucon 2012~ Les, kommenter, tenk!

Jan-Nobody Svensen
7th December 2011, 10:33
Heppsann-hoppsann peeps!

Først og fremst, håper dette går under riktig forums kategori. Har hatt tanker lenge om å få laget en demo for ett Desucon, men har aldri helt fått gnisten til å komme i gang. Da jeg ikke fikk vært med på Desu ifjor (pga uforutsette hendelser) blei jeg fort litt snurt og fikk også, artig nok, en utrolig kilde for inspirasjon til neste år, med både cosplay, og connet i sin generell het, så har nå kommet frem til at demoen/kortfilmen skal bli en virkelighet!

Nå, selve klippingen,redigeringen og animeringen tar jeg selv ansvar for, såklart det ikke er noen som melder sin interesse til å bli med. Det er riktignok noe vesentlig annerledes med denne kortfilmen: selvom den skal bestå av klipp og snutter fra våre kjente og kjære anime/spill figurer, så skal det også være med en liten rekke kortsnutt av ekte mennesker i cosplay som gjør noe i bestemte scener! Om det klaffer, kan det bli utrolig rått! :D

Første utfordringen er jo da å få tak i folk med rett cosplay, og som kan virke meget troverdige i sin karakter. Lets face it, uansett om du er stjerne skuespiller eller amatør, det å karakterisere over 10 individuelle karakterer, blir nok lite troverdig! Så her er det bare å komme med kommentarer og lignende, så ser vi hva man får til! Jeg vil ikke røpe alle detaljene for filmen enda, men legger ut en liste over mulige og fastsatte karakterer som jeg har STOR interesse at skal kunne være med. Listen er så langt som følger

Aizen Souske (Bleach)
Kursaki Ichigo (Bleach)
Sora (Kingdom Hearts II)
Xemnas final form (Kingdom Hearts II, har dette cosplayet selv)
Link (The legend of Zelda serien, voksen vel og merke)
Ganondorf (The legend of Zelda serien)
Uzumaki Naruto (første serie eller Shippuden)
Uchiha Sasuke (Naruto, første serie eller shippuden)
Sakura Haruno (Naruto, første serie eller Shippuden)
Cloud Strife (Final Fantasy)
Sepiroth (Final Fantasy)
Monkey D. Luffy (One Piece)
Marshall D. Teach/ Blackbeard (One Piece)
Natsu og Laxus fra Fairy Tail. Må ikke være noen av disse vel og merke, men er disse jeg ser for meg for øyeblikket.

Phew! Sænn, da håper jeg dere har litt å bryne dere på! Tilbakemeldinger mottas med takk, og ville vært veldig morro hvis så mange som mulig kunne delta. Kan hende flere roller blir utgitt hvis forespørselen er stor.

Ha en trivelig hjul alle sammen! Spis godt og have fun :>
~ Janern

Jan-Nobody Svensen
2nd January 2012, 05:51
Ser at tittelen på posten aleine er missvisende, er jo såklart en AMV jeg har tenkt å lage til desu :P Har skriblet ned noen flere ideer og begynt å lage ett lite utkast av hvordan jeg ser for meg at det endelige produktet.

Ser opptil flere har vært innom, og ville vært veldig gøy om noen kunne tenke seg å være med på denne kortfilmen :) Listen over karakterer over, er langt ifra endelig og vil mer enn gjerne dele det lille scriptet jeg har med de som virker interesserte. Vil bare ikke gjøre for mye ut av det hvis jeg ikke får med noe særlig med folk, så take your time ^-^