PDA

View Full Version : Annonsering Skitkonkurranse på Coscon

Roar
7th September 2011, 13:54
Etter stor pågang ønsker vi i år å avholde en skitkonkurranse på Coscon. Vi oppfordrer alle interesserte til å danne en gruppe, planlegge noe morsomt dere kan fremføre på en scene og melde dere på til eventDesu.no så snart som mulig. Dersom det blir nok påmeldte, vil vi avholde en konkurranse på Coscon, der en av gruppene vil stå igjen som vinner og kunne reise hjem med tittelen «Norges beste cosplayskit».

Hva er en cosplayskit?
En cosplayskit er et cosplaybasert form for opptreden, hvor to eller flere cosplayere gjør noe morsomt på en scene. Her settes det få begrensninger, og dette kan være en flott mulighet dersom du liker å være in-character når du cosplayer.

sakura-chan
7th September 2011, 14:11
jeg har to forskjellige cosplay og er med i to helt forskjellige grupper som holder skit.
Kan jeg få lov til å bli med begge eller er det ulovelig? :3

Roar
7th September 2011, 23:41
sakura-chan: Forutsatt at det lar seg gjøre rent praktisk (skifting av cosplay osv.) og det er greit for de andre deltakerne i gruppene dine, vil vi foreløpelig tillate dette. Merk at gruppene det er snakk om må bestå av mer enn én person.

Gilbird~
11th September 2011, 22:21
Hei! Vi har et Ao No Exorcist skit vi har øvd veldig mye på, så om det ikke blir noe av konkurransen, hadde det vært mulighet til å fremføre det allikevel? Samme gjelder for de andre som har meldt seg på~ Håper mange melder seg på :)

Neji91
14th September 2011, 20:18
trnger litt inspirasjon ^^ vi er en gruppe på tre som holder på å lage en skit, det skal være en Naruto shippuden skit med Neji, Naruto og Lee. er det noen som har noen morsome ideer til hva den kan inneholde ? ^_^

kittypetro
14th September 2011, 20:47
En trenings sekvens?

Naruto er på leting etter nye måter å bli sterk på, møter Lee som går amok ved å være seg selv, Neji går forbi og sier at Lee gjør det feil, de to begynner å krangle, Naruto stikker fordi han blir lei, fade to black

Neji91
14th September 2011, 22:42
En trenings sekvens?

Naruto er på leting etter nye måter å bli sterk på, møter Lee som går amok ved å være seg selv, Neji går forbi og sier at Lee gjør det feil, de to begynner å krangle, Naruto stikker fordi han blir lei, fade to black

Arigato ^^ alle ideer blir tatt i mot med takk og denne var god, vi kommer til å ha den som en ide, legge til noen replikker ^^ kan hende vi bruker den også, siden vi er påmeldt ;)

minionpeter
20th September 2011, 09:47
Jeg og en kompis skal ha ace attorney skitt om det blir noe konkranse da c:

Neji91
22nd September 2011, 21:36
håper det blir det for nå har jeg skrevet vår ferdig ^^ håper folk synes den er morsom n_n

jadb
25th September 2011, 21:10
Jeg vil være med på skit, men klarer ikke finne å noe. Si fra hvis noen kunne hatt med en Asahina Mikuru fra Haruhi-serien. :p