PDA

View Full Version : Annonsering VIP-billett salg

fiiup
30th August 2011, 19:55
Torsdag starter Neo Tokyo nettbutikksalget på www.neotokyo.no av 100 VIP-billettene. De vil koste 150 kroner, og gi 15 % rabatt på ett produkt på Neo Tokyo-standen og ett produkt i butikken deres, kjøpsbetingelsene vil stå på billetten. I tillegg til en liten overraskelse får du og en venn, som har vanlig billett, komme inn en time før, reserverte plasser, muligheten til å være den første som får kjøpe de nye Desucon t-skjortene. Her gjelder det å være rask.

kittypetro
30th August 2011, 20:23
nice. Hvis jeg hadde hatt pengene ville jeg gjort det

JackOmori
31st August 2011, 08:01
skal ha, skal ha, skal ha, skal ha *sikle*

Tornadochicken
31st August 2011, 10:59
Oooo~

Dette liker jeg! Når på torsdag blir de lagt ut? owo

JackOmori
2nd September 2011, 16:41
litt skuffet over neo tokyo her ja. pga forsending firma de bruker så må vi ut med 86 kr ekstra for billetten, altså er vi oppe i omtrent 270/280 for en billett til 150 kr. virker litt sleipt siden det ikke burde være vanskelig å fikse til en enkelt konvolutt på postkontoret for de 40 kronene vi betaler i frakt fra starten av.

fiiup
5th September 2011, 14:44
Jeg vil anbefale å ta kontakt med Neo Tokyo direkte via epost-skjemaet her http://www.neo-tokyo.no/Kontaktoss.aspx eller telefonnummer 21 09 59 90, da de er ansvarlige for VIP-billett salget. Vi ser også på saken.

Kakashi14
6th September 2011, 16:33
jeg har kjøpt! :D kjøpte de dagen etter at de bled lakt ut :D

FairyYurie
10th September 2011, 22:16
Da var den siste billetten solgt i dag!

Jeg og venninna mi tok en tur til Oslo i dag, og da måtte jeg selvfølgelig dra innom Neo Tokyo, både fordi jeg alltid gjør det og fordi jeg absolutt skulle ha VIP-billett ^w^
Men hadde ingen forventninger om at det skulle være billetter igjen, og sa til venninna mi hele tiden:"kan vedde penger på at det ikke er flere igjen!" og "tenk hvis den FORAN meg kjøper siste billetten eller noe sånt D:"
Så da jeg endelig kom meg inn på butikken, løp jeg bort til kassa og spurte om det var flere igjen, og det var 1 igjen! JAAAAAAA!

Så den fikk jeg, føler også at den liksom er litt spesiell siden den var den siste ^w^
Happiness~ nippah :8D:

Kelloggs
26th September 2011, 06:07
Da var den siste billetten solgt i dag!

Jeg og venninna mi tok en tur til Oslo i dag, og da måtte jeg selvfølgelig dra innom Neo Tokyo, både fordi jeg alltid gjør det og fordi jeg absolutt skulle ha VIP-billett ^w^
Men hadde ingen forventninger om at det skulle være billetter igjen, og sa til venninna mi hele tiden:"kan vedde penger på at det ikke er flere igjen!" og "tenk hvis den FORAN meg kjøper siste billetten eller noe sånt D:"
Så da jeg endelig kom meg inn på butikken, løp jeg bort til kassa og spurte om det var flere igjen, og det var 1 igjen! JAAAAAAA!

Så den fikk jeg, føler også at den liksom er litt spesiell siden den var den siste ^w^
Happiness~ nippah :8D:

So it was you who took the last one:toda:

fikk vite av den som jobba der da at jeg var en halvtime forseint når jeg var innom der den dagen. :(
men men gjort er gjort, hvis noen skulle ikke kunne komme på coscon og har Vip billett tar jeg gjerne og kjøper den:3