PDA

View Full Version : Diskusjon banzaicon 2012

dramensboy
30th June 2011, 22:14
jeg har ikke noe med å poste det men jeg gjør det alikevel

det kommer til å bli bonzaicon den 13-15 april i larvik:kakashitard:

hae re vidoen min vur di anonserer det
http://www.youtube.com/watch?v=YiktG4RkdIw&feature=youtube_gdata

krissern
18th September 2011, 16:01
Banzaicon 3 blir holdt i Larvik 13-15 April 2012
altså 3 dager med mye morro og artige aktiviteter :)

vi jobber også med å arragere billige overnattings muligheter for de som trenger det.

håper alle gleder seg like mye som meg for dette blir tidenes convention.

BANZAI!!

kristoffer
Banzaicon organiser

dramensboy
18th September 2011, 20:14
ja det skl bli stilig det.
koer overnatingen fortsat til og hvere i en gymsal som sist gang?

krissern
18th September 2011, 23:39
vi er ikke sikker enda på hvordan overnattingen blir arrangert.
vi prøver å fikse billigste mulige, og siden det skjer ting på connet døgnet rundt i fra fredag til søndag, så er det viktig at vi har avskilte sove muligheter så folk får mulighet til å sove uforstyrret.;)

Amaye
21st September 2011, 13:35
Føler dette er ganske så inspirert fra NärCon?
Uansett, supertsupertsupert!!

Håper bare at stedet ikke er så innmari kaldt som det var forrige gang, ganske nitrist å våkne midt på natta av kulde liksom<_<

Rosariat
27th September 2011, 13:57
Jeg hørte Twinfools og Nova fra fightingdreamerspro fra youtube kommer!! Ill be there . Videoen demmes : http://www.youtube.com/watch?v=bxPl26Mw9yc&feature=feedu

Theriza
3rd October 2011, 00:59
Amaye: Ganske riktig at Närcon er et av de connene som har gitt oss inspirasjon helt siden Banzaicon 1. Det samme gjelder andre cons i Sverige og England som arrangørene har besøkt. Vi prøver å ta det beste fra alle ^^

Når det kommer til sovesalene er det som sagt ikke noe som er fastsatt, men skal definitivt huske på dette med varmen! Du har helt rett, folk skal ikke behøve å fryse! Nå er årets con i April, ikke Februar, og det vil jo også hjelpe litt ^^

Rosariat: Det stemmer, Twinfools og Nova kommer til Banzaicon, bare å glede seg!

Amaye
3rd October 2011, 10:45
Heh, det var egentlig bare det at jeg så dere på NärCon.. So it was kinda obvious~~

JackOmori
8th October 2011, 19:18
det blir kalt "matsuri" på hjemmesida deres, er det et spesielt tema/sjanger, eller er som desucon, det meste av det meste pluss litt til?

jadb
8th October 2011, 20:16
Jeg har lest at man kan bli medlem av hjemmesiden til de som arrangerer Banzaicon. Det koster 200kr, men i tillegg betaler man da ikke for billetten til Banzaicon som koster like mye. Det fine med å melde seg inn er at de får mer støtte til å lage sånne arrangemanger jo flere medlemmer de har. Men jeg skjønner ikke hvor og hvordan man melder seg inn. Noen som vet?

Theriza
8th October 2011, 22:28
JackOmori: Banzaicon har et nytt tema hvert år. Vi har fremdeles vanlige con-aktiviteter, men kjører en matsuri-twist på en god del av det vi gjør.

Jadb: Det er helt riktig. Man melder seg inn samtidig som man kjøper bilettene. Det er altså ikke mulig å melde seg inn helt enda.

JackOmori
9th October 2011, 10:44
sååå, hvordan blir det kostymemessig?

krissern
23rd October 2011, 16:51
Man kan cosplaye hva man vil på Banzaicon, temaet er en twist vi gjør for og gjøre connet til noe nytt og spesielt vært år ;)

Amaye
25th October 2011, 06:52
Kommer dere til å ha skit?
Altså, slik at man kan melde seg på skit etc med grupper*

krissern
26th October 2011, 23:13
Skal ikke se bortifra at det blir en skit konkurranse ;) Bare å følge med på facebook og hjemme siden vår :D