PDA

View Full Version : Annonsering Torucon!

Aslak
29th June 2011, 12:54
Torucon blir, i sammarbeid med Outland arrangert for første gang på Kulturhuset ISAK i Trondheim, 17 September! Endelig har også Trondheim fått sitt eget con!

Torucon legger tung vekt på cosplaying, og vil ha flere runder med cosplaykonkuranser. Både gruppecosplay, og singelcosplay. Det vil også være en egen propskonkuranse der dere kan vise deres gunblade, eller kanskje dere har en steampunk raygun dere har laget? Uannsett hva det er er det velkomment her!

I gruppecosplaykonkuransen kan man for eksempel lage en liten skit? Eller bare posere for fantastiske bilder!

I singelcopslay-konkuransen dømmes man etter kvalitet på arbeid, men også på hvordan man oppfører seg som karakteren! Her er det altså kategorier for både kjøpte, og hejemmelagede kostymer!

Outland stiller med flotte premier i konkuransene! Tenk feks om du blir den heldige vinneren av en Nintendo 3ds? Eller hva med en lightsaber? Alt kan gå an på Torucon!

Her er det også muligheter for artstands!

Ingangspenger: Kun 50 kr!

Lik oss gjerne på FACEBOOK (http://www.facebook.com/pages/Torucon/115138348575729#!/pages/Torucon/115138348575729?sk=info)

Vi jobber også med en nettside som snart vil være i drift!

Mer info kommer senere. Stay tuned!

Chiyo
29th June 2011, 20:03
AWESOME. Skal se om jeg får sjansen å stikke bort en tur! :D

idapod
29th June 2011, 20:13
ENDELIG. Kommer definitivt!

PrincessMidna
29th June 2011, 20:33
YES!
Skal sørge for å være oppafor den helga^^

Amaye
29th June 2011, 22:17
YES!
Skal sørge for å være oppafor den helga^^

Kan jeg være med?

PrincessMidna
29th June 2011, 22:21
Kan jeg være med?

Nei...
=P
Duh, of course, ikke spør om sånt.... XD

*planlegge cosplay*

Aslak
30th June 2011, 02:52
Godt å høre at folk er gira for dette! Vi jobber for tiden hardt med å få program og alt på plass!

chrix
30th June 2011, 12:20
Datoen er lagret i kalenderen :) omg, hva skal jeg ha på meg....

Aslak
30th June 2011, 12:56
Hmm, chell? :D

chrix
30th June 2011, 14:54
Hmm, chell? :D

Det er et godt reservekostyme, men designeren i meg vil jo lage noe nytt. Men satser hardt på å få Tali ferdig til coscon, så får se hva det blir tid til. Jeg er nok like pirkete som deg :p

Shookiemonster
30th June 2011, 17:34
Spennende greier det her, altså! Convention i Tr.heim, ja.. Herlig, herlig. Gleder meg til å se resultatet av det her!

Om jeg kommer er en annen sak. Har selvfølgelig lyst, men må se det an med jobben. Har satt av alle feriedagene mine til cons allerede, så jeg må isåfall finne en alternativ løsning på det her. Ikke nok med det, så må jeg også finne meg boplass... Hmm... men ack.. frister veldig!

Stiller gjerne opp til konkurransene også.

Gorerotten
30th June 2011, 18:30
Besøke bartebyen er alltids koselig så setter av de dagene con'et er og drar oppover ^^

feral-child
30th June 2011, 19:32
Jeg kommer garantert! Fint med et con i Trøndelag.

Shookiemonster
30th June 2011, 20:58
Som min gode venn Wirat sier; Elskbart har to vakre ord i seg; elsk og bart! Så ja, convention i Tr.heim må jo bare være Elsk-bart da isåfall! ;>

SushiRonja
30th June 2011, 21:28
Jeg gleder meg allerede! : D

Thormawk
1st July 2011, 09:31
Vi får se om jeg kommer ! Er ikke sikker på at jeg er i Trondheim når connet er nemlig.

En ting er sikkert, det blir awesome~!

Også liker jeg navnet. Det er veldig.. "me" =w=

Hidan-chan
2nd July 2011, 14:44
Har kjempelyst til å komme innom! :D Men har nok ikke tid... le fuuu~
Oororacon sends you Good luck!<3<3

MHS93
7th July 2011, 20:04
kjemer vist eg er med mamma den helga :P

SweetUchihax
10th July 2011, 00:55
ENDELIG! Åhåhåhå, nå skal Hetalia Trøndelag forenes 8D

Churi Chan
15th July 2011, 17:22
Endelig! Jeg kommer :D

Carola-chan
2nd August 2011, 10:54
Da ble det con på meg i år likevel da! Yay~ ^___^
Men bare sånn for ordens skyld; nettsiden burde vel begynne å komme opp snart, så folk vet å finne frem og evt. hvor de skal finne overnatting osv? Tida har det med å fly fram mot cons! ^^

Aslak
2nd August 2011, 12:40
Da ble det con på meg i år likevel da! Yay~ ^___^
Men bare sånn for ordens skyld; nettsiden burde vel begynne å komme opp snart, så folk vet å finne frem og evt. hvor de skal finne overnatting osv? Tida har det med å fly fram mot cons! ^^

Nettside-arbeidet har desverre stagnert, og vi tror ikke vi klarer å bli ferdig med den før årets Con. Men derrimot har vi en Facebook page som skulle dekket behovet du utrykker for info :)

Aslak
2nd August 2011, 20:15
Unnskyld for DP, men ELLEVILLE NYHETER FRA TORUCON-LAND!

Vi har i dag åpnet for Crew, og ikke minst for artstands! Ta en tur innom Facebook-siden vår for mer informasjon!

ungcosplayer
4th August 2011, 01:35
jeg skal være sasuke

SweetUchihax
4th August 2011, 23:54
Carola-chan: skal du cosplaye? *Elsker dine cosplay-bilder sånn secretly*

Aslak
22nd August 2011, 18:36
I dag har Plakat-Aslak vært rundt og hengt opp plakater i byen. Nå blir det stemning folkens! :P

Carola-chan
22nd August 2011, 19:33
Carola-chan: skal du cosplaye? *Elsker dine cosplay-bilder sånn secretly*
Awwh~♥ Jeg skal nok det ja! Vi jobber med kostymene nå, satser på å ha dem ferdige i tide!

Thormawk
22nd August 2011, 20:37
I dag har Plakat-Aslak vært rundt og hengt opp plakater i byen. Nå blir det stemning folkens! :P

Du som laget minecraft-torucon designen?

Aslak
23rd August 2011, 14:04
Ja. Litt shady arbeid/tekst egentlig, men viktig å få ut infoen så fort som mulig.

Thormawk
23rd August 2011, 22:32
Hvis du sender notch en vel-formulert twitter melding er det stor mulighet for at du får en liten broadcast om Torucon, ettersom plakaten er fra minecraft-universet.

Noe som "Hva syns du om plakaten til Torucon som vi holder i Norge snart?", eller på engelsk da. Han liker sånt ;j

Aslak
30th August 2011, 01:05
Tror vi holder oss til bare lokal-reklame enda jeg :)

Wackywocky555|
31st August 2011, 17:09
Steampunk Raygun you say? I'm in. :3