PDA

View Full Version : Playstation Anbefales ?

Bakiye
2nd June 2011, 21:50
Hallo ! ^^ Jeg har en PS3, og en Nintendo Wii som jeg sitter og gamer p , vel , hele tiden ? Problemet er at jeg har spilt ferdig alle spillene mine og jeg trenger nye , men vet ikke hvem jeg br kjpe ? Har mw2, Mafia, Yakuza 3, og litt snn , men vil ha noe blodig , gjerne zombier og snn. Aldersgrense spiller ingen rolle :)
Gjerne spill man fr kjpt lett p elkjp, expert og snn. Eller Playstation Store, men da m de enten vre demo eller free , da jeg ikke fr lov kjpe -.-'
Noen som kan anbefale noe ? :)

Haiiaii
2nd June 2011, 22:40
Resident evil 5 her har du mange zombier som skal tas story om 2 personer som skal ta ned uroboros tor det var det det het... Dine hoved fiender Blir massevis av zombier og utfordringer/Bosser
mortal kombat 9 er jo ... et litt vell brutalt spill til vre Fighter spill...
s har du jo COD Black ops der er det Zombie mod + en campain, Der er du stortsett en person som heter Mason? var det navnet hannes? :P s skal du kjempe deg gjennom noen deler fra Vietnam og ja... han hopper litt fram og tilbake i historien men nr du kommer tilslutten s kan du f en overaskelse...
Dead rising 2 coop masseslakting av zombier. har ikke spilt detta spillet s har ikke peiling p storien. men noen sier at det er en treig story men det er mye zombie dreping....
vet ikke om du finner alle spillene p elkjp og snne plasser men hvis du finner GameStop der kan du finne mange spill brukte eller nye spill

Gorerotten
2nd June 2011, 23:17
Om du likte Modern Warfare 2 og du liker Zombier s m jo Left 4 Dead 1 og 2 vre noe for deg. S kommer vel Dead Island snart ogs. Black Ops Har som nevnt en Zombie Modus og det har ogs Call of Duty - World at War.

Haiiaii
2nd June 2011, 23:27
left 4 dead er ikke til ps3 pga valve likte eller liker ikke PlayStation...

Gorerotten
2nd June 2011, 23:40
The Orange Box og Portal 2 er n p Ps3 men uansett s ser det ut til al L4D kommer til Ps3 da dog dette er gammel info ser det ut til...
http://www.product-reviews.net/2010/10/07/left-4-dead-on-ps3-do-you-still-want-it/
http://www.pressfire.no/nyheter/PS3/2341/setter-dra-p-gltt-for-left-4-dead-til-ps3

Dead Nation er vel ogs er Zombie Spill som kommer snart.

Bakiye
3rd June 2011, 11:00
Tusen takk :D Gamestop er greit det ;) Fr stikke ut en tur snart og kjpe, kjpe , kjpe ! ^^

LoLedi
3rd June 2011, 20:12
Hvis du kjper Resident Evil 5, kan jeg gjerne game det med deg =) jeg elsker det spillet, og det er alltid ekstra gy game med norske folk :'D jeg har det p PS3 ;)

! RE5 er ogs veldig billig n ;O

Bakiye
3rd June 2011, 21:21
skal se ;) fett om vi kunne gama sammen ;) ^^

Inepte
3rd June 2011, 23:35
Siren Blood Curse til PS3 er verdt sjekke ut! :) Det har noen slags zombier, blod og en del andre kule skrekkelementer. Det selges som 12 episoder p PS Store, men jeg tror man kan kjpe hele spillet der ogs (om du omsider for lov til det, tror demoen ligger der ogs). Kjpte spillet brukt p GAME for en liten stund siden, og jeg s en annen kopi nylig, s jeg tror ikke det er s altfor vanskelig finne det i slike butikker. ;)

Haiiaii
4th June 2011, 10:42
jeg tenkte ikke p det men fallout new vegas er vel zombier i og mye mye stuff i det er et stort spill og tar en evighet og gjre alle oppdragene + side quests
Metro 2030 var det det det het 2033? :P tror det er til ps3 det er iallefall til xbox XD der er det mye rart, tror det er zombier der + ja ... monstere
noe blodig Fear 3 kommer til bli sinsykt og det er blodig ... og det er sikkert spookey kommer ut den 24. juni

Bakiye
5th June 2011, 16:36
m skrive liste over spill her , hehe ;D Skal sjekke om det ligger demoer, p Ps store, ellers fr jeg stikke ut en tur og kanskje kjpe :)

soap
5th June 2011, 18:50
..Bayonetta kanskje? <:

Gorerotten
5th June 2011, 19:48
..Bayonetta kanskje? <:

Mhm ikke feil det, kan vel egentlig bare fye til Devil May Cry.

Haiiaii
5th June 2011, 21:07
jeg glemte Saints row 2 xDDDD der er det zombie mod pluss at spillet er "p en mte" som gta men ikke samme graffikk og story. jeg personelig liker Saints row, bedre enn gta...
Red dead Redemption har jo ogs ftt en ny zombie story ikke s ny n lengere da... men det er en story som marston skal finne en kur mot zombier vet ikke hele storyen har ikke spilt gjennom den selv...
vi prata litt om valve lengere opp^^ siden jeg ikke vet s mye om ps3 s tipper jeg han har rett om at the orange box er for ps3 du har jo half-life 2 og resten av episodene p the orange box som har kommi, der har du noe zombi opplegg og mot soldater og skal jeg kalle det insekter? :P

Bakiye
6th June 2011, 08:00
:o niiiice ! ^^

Soryouken
6th June 2011, 08:45
Jeg vil anbefale.
Nier, God of war 3, Demons souls, Mortal Kombat, Little big planet 1 og 2. Alle til PS3.

Bakiye
6th June 2011, 16:22
oki :)