PDA

View Full Version : Tenker på å ha en artstand på Desucon i år...

Ravienna
9th May 2011, 14:40
Og lurer på om det jeg lager er av interesse. Jeg syr SackCreatures og SockCreatures. Noe av det jeg har laget kan ses her: http://armyofsockmonsters.blogspot.com/

Det jeg lager er sydd for hånd og prisene er fra 100-250kr. Det som er lagt ut der er bare litt av figurene mine. Og jeg legger ut bilder på bloggen etter som jeg lager.

Noen som er interesert?

Rosariat
10th May 2011, 10:02
AWW de som Pi, Mousie og Albie var veldig søte :o og kule, jeg ville definitivt vært interesert , veldig kreative x 3

Ravienna
11th May 2011, 21:32
Tusen takk! Det er flere sånne jeg driver å lager til da. i forskjellige farger. Har kjøpt billetter. Så da er det klart! Gleder og gruer meg....

TinaDesu:3
11th May 2011, 21:38
Utrolig søte da >A< Og veldig veldig spesielle bamser, på en bra måte fordi normale bamser er kjedelige. Kan ta en titt på dem hvis jeg kommer over standen din :3

Ravienna
11th May 2011, 21:50
Tusen takk! Jeg kommer til å flere spesielle creatures med meg. Og jeg komemr til å ha papirposer så man slipper å stappe de i veska eller gå med de i hånda hvis man ikke vil da. :D

onjedone
12th May 2011, 13:27
oowwwi!! :D Monstrene dine er så kule ! :D
Gleder meg til å se fler av de :D

Ravienna
15th May 2011, 02:52
Da er det lagt ut en liten bunny blobb til på bloggen min! Mere følger nok den i morgen tenker jeg. Skal bruke morgendagen på å sy.

Ravienna
5th June 2011, 03:05
Nye bilder på bloggen! Masse bilder! :D