PDA

View Full Version : Outland Trondheim

Kim Hikaru
13th April 2011, 22:04
yoooHOOOOO!

Lager en egen tråd for Outland avdeling trondheim :)

Vis noen har spørsmål til Trondheims butikken direkte så kan dere skrive her.
Jeg skal være flinkere til å være aktiv her.

Send meg gjerne også en PM om det er noe.

Vil også minne alle på vår fjesbok side: http://www.facebook.com/home.php#!/pages/Outland-Trondheim/138692849513102

Den blir oppdatert regelmessig hver gang nye varer kommer inn eller når andre ting som turneringer osv skjer.

Kim over og ut! :3

Kim Hikaru
14th April 2011, 11:10
Vil også minne alle våre "peeps" i Trondheim på Free Comic Book Day! i år :D

Den første Lørdagen i Mai (i år 7 Mai) er det Free Comic Book Day! Vi åpner kl. 10.00 og stenger 17.00

Vi kommer til å ha kostymekonkurranse og skal prøve oss på geeksporting ;)

Oppdateringer vil komme underveis så følg med her for nyheter.
Sett også av dagen allerede nå og be med venner og bekjente. :D
Mere om eventen finnes på fjesboka vår under events.

By The Power Of Greyscull!

Kim Hikaru
28th May 2011, 10:31
Desucon 6 billettene er i salg hos Outland Trondheim fra i dag av (Lørdag 28. mai). :)

Mikrofiber
30th May 2011, 18:53
Har ikke direkte spørsmål, men mer en feedback :D Tusen hjertelig takk for den hjelpen jeg fikk da jeg var der for å kjøpe ramune og lolitakjole ^^ Synes at dere er fabelaktige folk og så så hyggelige!

Kim Hikaru
31st May 2011, 11:55
Tusen takk for feedbacken :D

ungcosplayer
2nd August 2011, 04:00
takk for all hjelpen og kommer kanskje i løpe av uka d er meg martin som gidde deg tegninga av zexion

Kim Hikaru
17th September 2011, 22:44
Vil bare takke alle som var med på Torucon for en kjempe bra dag! :D

yui_alex
10th September 2012, 15:07
Vil bare påpeke at jeg fikk meg et sjokk for noen dager siden når jeg kom tilbake til trondheim. Outland butikken i munkegata var borte og ingen plakater om flytting, bare noe plakater om noe gorillating. Hadde det ikke vært for at jeg hadde noen venner som viste meg butikken på mercur senteret hadde jeg trodd den var gått konkurs.

Med tanke på at dette er en butikk som mange reiser inn til byen en sjelden gang for å bruke kunne det vært lurt å ha en oppdatering på forumssider som dette om flyttingen.

Kim Hikaru
4th January 2013, 22:29
Hei, beklager at vi ga deg ett lite sjokk, det var langt fra meningen.
Jeg har vært der borte nå og sett, vi fikk nemmlig vite av utleier at de store fine plakatene våre skulle få stå i vinduene på gammel lokalet fordi det nå skulle stå tomt pga oppussing.
I overflyttingen glemte vi å si fra her, og beklager på det sterkeste.