PDA

View Full Version : Introduksjon Boooooh ~

xXRuthieXx
29th March 2011, 16:01
Skremt no? ;o

Jeg heter Ruth, ofte kalt Ruthie, og er en jente fra Bergen, på 14 år.
Bærgæn.

Opprinnelig er jeg fra muffinland, men ved et uhell ble kastet over til denne verden :3 Er rimelig ny på alt dette med anime, cosplay osv. Har en god venn fra Sverige som fortalte meg om det for rundt to måneder siden, og ble forelsket i hele anime konseptet med en gang.

Dermed holder jeg på med mitt første cosplay akkuratt no; Echo Nightray, Pandora hearts. Holder ikke på med det akkuratt atm selvfølgelig, for jeg sitter jo å skriver, men sånn.. Generelt. You know what I mean :lur: Har holdt på med Rp en stund no, det eiar. Sånn by the by.

Danser endel, liker å synge, skrive, lese, spille gitar og bass, osv. Rundt 167 cm høy, normal størrelse, brune øyne og gyllent hår.
Random, det e meg, vettu. Ost hele veien, kort fotalt.

Håper på mange nye venner, ettersom ordet "anime" er ukjent for omtrent hele vennekretsen min. Nows holder compen på å gå kaputt; så må springe å hente lader :P

Laters
-Ruthie

roxaskeyblades
29th March 2011, 17:05
Velkommen hit til japani, kupo! :3
Håper du får det fint, noe jeg ikke tviler på!
Så du har sett/lest Pandora hearts? Har alltid lurt på den serien litt, men har aldri fått meg til å se/lese den xD
Er den bra? :3

PrincessMidna
29th March 2011, 17:14
Velkommen, velkommen :3
Oooh, Echo <3
Amaye har cosplayet Will of the Abyss, og selv har jeg planer om å crossplaye Break. Hadde betalt og bestilt kostyme, men det ble ikke ferdig i tide til da jeg skulle ha det (19 feb), men jeg hat parykken, og skal skaffe meg det siden :3

xXRuthieXx
29th March 2011, 18:30
Thankies for velkomstene ^-^

Er den bra? :3

Personlig synes jeg Pandora Hearts er supre saker; det er en fin blanding av fantasy og "gamle dager." Det ligger liksom akkuratt i min gate x3 Du burde gi den en sjanse, absolutt. Karakterene er herlige, og serien fanger øyeblikk på en flott måte.

-

Break? Woot, han e helt konge! Will of the Abyss er også helt super, selvfølgelig.

Lykke til med resten av kostyme, håper du får tak i alt sammen :3

Yunaleah
29th March 2011, 20:44
Velkommen, Ta en Pocky =3

Vet det er mange på forumet her som bor i Bergen, vi har jo vår alles kjære Shookie Monster i Bergen.

Og weee Pandora Hearts er elsk. Jeg har cosplayet som Alice på 3 cons allerede =D

roxaskeyblades
29th March 2011, 21:16
Personlig synes jeg Pandora Hearts er supre saker; det er en fin blanding av fantasy og "gamle dager." Det ligger liksom akkuratt i min gate x3 Du burde gi den en sjanse, absolutt. Karakterene er herlige, og serien fanger øyeblikk på en flott måte.

Høres bra ut :3
Så nettopp første episode, den virker intressant så langt :D

Amaye
29th March 2011, 21:28
Yo!

Det er ikke noe skummelt med cosplay verdenen.. Den er relativt ufarlig(om man ikke teller med glompers og fangirls.__."). PH er en finfin serie:3
Ellers vil jeg gjerne anbefale Fullmetal Alchemist Brotherhood, det er en gaaanske finfin serie!

Ellers pass deg for mods(de biter:yoda:!!) og gi vink om du lurer på noe!
(som PrincessMidna sa: Ja.__. Cosplayet Will Of the abyss(bilder fra photoshoot med cosplayet: skummel link (http://vomle.deviantart.com/)))

xXRuthieXx
29th March 2011, 22:16
Igjen, thankies people for alle velkomstene ^-^

vi har jo vår alles kjære Shookie Monster i Bergen.

Shookie? Cookie.. Ikke spiselig vel? :lur: ~Nommar Pocky~

Så nettopp første episode, den virker intressant så langt

Goodie goodie, thumbs up :D

Det er ikke noe skummelt med cosplay verdenen.. Den er relativt ufarlig(om man ikke teller med glompers og fangirls.__."). PH er en finfin serie. Ellers vil jeg gjerne anbefale Fullmetal Alchemist Brotherhood, det er en gaaanske finfin serie! Ellers pass deg for mods(de biter!!) og gi vink om du lurer på noe!
(som PrincessMidna sa: Ja.__. Cosplayet Will Of the abyss(bilder fra photoshoot med cosplayet: skummel link))

Verden jo, den e skummel 0.o Ekke så veldig flau om det kommer til folk jeg kjenner. Fremmede derimot.. Heh he heeh :flau: Og de modsa; Eg bitar tilbake :3

Men fy søren da, det bilde var helt kanon. Utrolig vakkert 0.o

Kazama
30th March 2011, 14:51
Hei, hei!
Velkommen til Desu! Håper du trives her. Mange kjekke folk å bli kjent med her. :)

xXRuthieXx
30th March 2011, 16:31
Takk du!
Så langt har det vært helt supert :'3

Xarien
5th April 2011, 21:58
Hei, velkommen go takk for tipset om Pandora Hearts - hadde glemt jeg hadde den da jeg har ikke begynt å se på den - før nå :3

xXRuthieXx
6th April 2011, 22:14
Thankies.
Kos deg med Pandora Hearts. ^-^