PDA

View Full Version : Anime Lotte no Omocha

kakashi-san
21st March 2011, 20:14
http://dwimg.com/files/37421164572212639917.jpg
In the medieval fantasy world of Alfheimr, succubus princess Astarotte Ygvar, the first princess of the kingdom of Ygvar, has just reached the age of 10. For the coming years of a young succubus' life, it is necessary for them to have a male harem. In order to maintain their body and preserve their beautiful appearance, they must consume a substance only found on males. This substance is a liquid called Sauzfryma, better known as semen. The princess, however, bears a great dislike against men, and only agrees to create a harem if a human male is to join.

(Source: MU)

Air Date: April 10th, 2011.

(Fordi jeg er lat, så gidder jeg ikke oversette.)

Jeg tror det er en god del her som har tenkt å se denne og jeg har faktisk lyst til å se hva dere mener om denne mens den blir sendt.

Noen som vet hva slags rating denne får på alder? Står ingenting på MAL.

Jeg personlig synes denne serien virker interessant og noe spesiell. Hvor mange serier er det om en succubus? Jeg tror muligens rating vil bli i området PG-13 eller R. Lite sannsylig at den faktisk får NC-17.

Ellers har jeg selv ikke mye å si, men kommer mer så snart første episode blir sendt :on2long:

Xarien
21st March 2011, 22:40
Siste jeg husker jeg så som hadde med en succubus i serien var vel "Vampire+Rosario" med sine 2 sesonger.
Denne virker morsom da. Skal ha den i bakhodet til etter påska :3

Første episode virka i alle fall lovende. Next ! :3

fanzypantz
15th April 2011, 02:11
Haha en serie som fikk meg til å ville se mere. Var svært få nye denne sesongen som klarte det :P
BTW heter den ikke Atarotte no Omasha?

kakashi-san
18th April 2011, 23:26
fanzypantz: det er litt forskjellige navn på denne serien. Orginalt er det egentlig "Astarotte no Omocha", men den går også under "Astarotte's Toy", "Lotte no Omocha" og "Lotte's Toy". Hvorav det siste navnet er den engelske oversettelsen.

En veldig spesiell serie i grunn. To episoder så langt og vil se mer :) Eneste serien så langt denne sesongen som har fått meg til å le alt for hardt, er Hoshizora, men Astarotte kommer ikke langt bak.

Xarien
27th April 2011, 03:15
Sålangt liker man denne serien svært godt.
Hvor er episode 4 når man vil se mer...?!

* Hater ventingen på neste episode av og til *