PDA

View Full Version : Informasjon Oororacon ’11 bilder

oororacon
8th March 2011, 20:40
Da var Oororacon over for i år! ): Vi i Organizer og Crew vil gjerne få takke for oppmøtet og for mye morro! Hadde dere det fint? :3

More... (http://oororacon.com/2011/03/08/oororacon-11-bilder/)

Hidan-chan
8th March 2011, 20:46
Hadde det kjempe gøy! Er alltids koselig å møte på nye folk :D spesielt når jeg fikk møte en Alois og Claude fra Kuroshitsuij~<3

Selv om jeg er en del av Oororacon crewet så vil jeg si at alle var super flinke!! (+++ til medic teamet som satt ut saft og vann).

RonaldKnox
13th April 2011, 14:38
Ooracon :O det har jeg aldri hørt om :O
Når og hvor er neste???

Hidan-chan
14th April 2011, 17:16
Neste con er 6. og 7. august 2011 og kalles Natsucon ;3 i Tromsø, Nord-Norge. mer finner du på oororacon.com :)

inuyashafan
14th April 2011, 22:18
Hadde det kjempe gøy! Er alltids koselig å møte på nye folk :D spesielt når jeg fikk møte en Alois og Claude fra Kuroshitsuij~<3

Selv om jeg er en del av Oororacon crewet så vil jeg si at alle var super flinke!! (+++ til medic teamet som satt ut saft og vann).

jeg så på bildene fra oororacon og så en sebastian og ciel fra kuroshitsuji...menne hva var du der?

Hidan-chan
15th April 2011, 13:52
Ja, jeg var den Ciel'en haha xD wig'en til Ciel skal bli bedre *den er veldig tykk og tung bak >: (*! Min kjære venninne klippet den forran på selve dagen og skal fikse den til desucon 6 :O jeg var og uten cosplay den ene dagen -> jenta som filmet med svart lue på seg xD

Og sebastian og jeg tok cosplayinga på sparket - bestemte oss dagen før at vi sku ta det xD så vi ser litt dårlig ut (for å forsvare oss <3)